دانلود بازی Battle Bros Tower Defense 1.55 – نبرد برادران برای اندروید + پول بی نهایت

دانلود بازی Battle Bros Tower Defense 1.55 - نبرد برادران برای اندروید + پول بی نهایت

 

دانلود بازی Battle Bros Tower Defense برای اندروید

| بازی نبرد برادران برای اندروید + پول بی نهایت |

 

Battle Bros Tower Defense 1.55 بازی جدیدی در سبک استراتژیک از استودیوی بازی سازی DryGin Studios است. همانطور که از عنوان این بازی پیداست، شما برای شرکت در نبردها باید به صورت گروهی با دوستان (برادران) خود متحد شده و به نبرد با سایر قبایل بپردازید. سبک این بازی از دسته نبردهای برجک دفاعی است که برای پیروزی در برابر دشمنان، باید برجک‌های مختلف را استراتژی جنگی خود در نقاط مختلف مستقر کنید.

این بازی با دارا بودن امکان تک و چند نفره، شما را قادر می‌سازد که در برابر انبوهی از دشمنان ناشناخته و عجیب و غریب، با برادران خود متحد شده و آنان را یکی پس از دیگری از روی نقشه شکست دهید. گیم پلی این بازی، حال و هوایی نزدیک به واقعیت را در طول 4 فصل مختلف سال ارائه می‌کند و شما در هر موقعیت، باید استراتژیک منحصر به آن را در نظر گرفته و نبرد خود را مطابق با آن پیش ببرید. هم اکنون می توانید بازی Battle Bros Tower Defense را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های بازی Battle Bros Tower Defense :

– امکان آپگرید و آنلاک تله‌ها برای بهبود استراتژی

– توانایی پیوستن به نبرد و جنگ با 18 نوع مینیون مختلف

– امکان مبارزه با غول‌های بزرگ

– امکان بازی تک و یا چند نفره

– قابلیت رقابت با سایر پلیرها در سطح کشور

– توانایی شخصی‌سازی کاراکتر

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Battle Bros Tower Defense1 150x85 - دانلود بازی Battle Bros Tower Defense 1.55 - نبرد برادران برای اندروید + پول بی نهایت Battle Bros Tower Defense2 150x85 - دانلود بازی Battle Bros Tower Defense 1.55 - نبرد برادران برای اندروید + پول بی نهایت Battle Bros Tower Defense3 150x85 - دانلود بازی Battle Bros Tower Defense 1.55 - نبرد برادران برای اندروید + پول بی نهایت Battle Bros Tower Defense4 150x85 - دانلود بازی Battle Bros Tower Defense 1.55 - نبرد برادران برای اندروید + پول بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 97 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR