دانلود بازی Oil Hunt 2 Birthday Party 2.2.1 – شکارچی نفت 2 برای اندروید + پول بی نهایت

دانلود بازی Oil Hunt 2 Birthday Party 2.1.1 - شکارچی نفت 2 برای اندروید + پول بی نهایت

 

دانلود بازی Oil Hunt 2 Birthday Party برای اندروید

| بازی شکارچی نفت 2 برای اندروید + پول بی نهایت |

 

Oil Hunt 2 Birthday Party 2.2.1 بازی جدیدی در سبک آرکید از استودیوی بازی سازی PlayFlame است. در این بازی اندرویدی جدید و سرگرم‌کننده، شما در نقش کاراکتر قرمز رنگی هستید که عاشق نفت است! امروز روز تولد اوست؛ ولی هیچ یک از دوستانش به سراغ او نیامده‌اند. اکنون تنها یک راه باقی مانده و آن این است که شما او را به شکار نفت ببرید! شما می‌توانید به مناطق مختلفی از جزیره‌ها سفر کرده و از منابع زیرزمینی بخورید و یا اینکه آن را به جشن تولد خود و برای دوستان تشنه‌تان برگردانید!

 هرچه محصولات نفتی بیشتری را به جشن تولد برگردانید، مهمانان بیشتری نیز با شما همراه خواهند شد. سه جهان مختلف در این بازی تعبیه شده‌ است که طی آن شما با چشم‌اندازهایی زیبا سر و کار خواهید داشت. هیچ‌یک از غارهای نفتی کاملا یکسان نیستند، بنابراین برای شکار نفت باید دقت و مهارت بیشتری را صرف کار کنید. هم اکنون می توانید بازی Oil Hunt 2 Birthday Party را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های بازی Oil Hunt 2 Birthday Party :

– دارا بودن محیط و انیمیشن‌های گرافیکی فوق‌العاده

– امکان تجربه صدها مرحله مختلف

– صداپردازی عالی

– گیم‌پلی منحصر به فرد

– امکان کاوش در مکان‌ها و غارهای مختلف

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Oil Hunt 2 Birthday Party1 84x150 - دانلود بازی Oil Hunt 2 Birthday Party 2.2.1 - شکارچی نفت 2 برای اندروید + پول بی نهایت Oil Hunt 2 Birthday Party2 84x150 - دانلود بازی Oil Hunt 2 Birthday Party 2.2.1 - شکارچی نفت 2 برای اندروید + پول بی نهایت Oil Hunt 2 Birthday Party3 84x150 - دانلود بازی Oil Hunt 2 Birthday Party 2.2.1 - شکارچی نفت 2 برای اندروید + پول بی نهایت Oil Hunt 2 Birthday Party4 84x150 - دانلود بازی Oil Hunt 2 Birthday Party 2.2.1 - شکارچی نفت 2 برای اندروید + پول بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 65 + 63 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR