دانلود PrimoCache Desktop Edition 3.0.1 x86/x64 – استفاده از هارد و فلش به جای حافظه رم

دانلود PrimoCache Desktop Edition 3.0.1 x86/x64 - استفاده از هارد و فلش به جای حافظه رم

 

دانلود PrimoCache

| نرم افزار استفاده از هارد و فلش به جای حافظه رم |

 

PrimoCache Desktop Edition 3.0.1 x86/x64 نام نرم افزاری جدید و بسیار قدرتمند به عنوان اختصاص دادن حافظه هارد دیسک، SSD و فلش مموری به رم کامپیوتر است. کارکرد جالب توجه این نرم افزار، مدتی است که در میان اهالی کامپیوتر سر و صدا کرده و توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. عملکرد این نرم افزار به گونه‌ای است که با پیاده‌سازی یک فرایند کشینگ، بخشی از حافظه ذخیره‌سازی تعریف شده توسط کاربر را به عنوان حافظه رم کامپیوتر اختصاص داده و با این کار، سرعت سیستم را افزایش داده و اجرای دستورات را بهبود می‌بخشد.

حافظه رم، نقش بسیار مهمی را در سرعت سیستم و اجرای دستورات ایفا می‌کند. در صورتی که حافظه رم سیستم شما پاسخگوی نیازهای روزمره نیست، پیشنهاد می‌کنیم با استفاده از این نرم افزار، حافظه فلش یا SSD خود را به عنوان این حافظه تعریف کنید و با این کار، بدون نیاز به خریداری حافظه رم، سرعت سیستم خود را بهبود بخشید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار PrimoCache را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار PrimoCache :

– پشتیبانی از حافظه‌های فلش مموری، هارد دیسک و یا SSD

– امکان بهره‌گیری از حافظه انواع دیسک‌های مکانیکی به عنوان رم سیستم

– پیاده‌سازی معماری 2 لایه کشینگ برای تخصیص حافظه مجازی رم به سیستم

– پشتیبانی از دیسک‌های اکتسترنال USB 2.0 و USB 3.0

– سازگاری کامل با متدهای کشینگ Write-Through و Write-Deferred

– پشتیبانی از حافظه نهاین سیستم‌عامل

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 6 + 7 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR