دانلود HiCook 2.8.0 – کتاب آشپزی همراه هایکوک برای اندروید

دانلود HiCook 2.8.0 - کتاب آشپزی همراه هایکوک برای اندروید

 

دانلود هایکوک برای اندروید

| کتاب آشپزی همراه هایکوک برای اندروید |

 

HiCook 2.8.0 هایکوک نام یک نرم افزار فارسی جدید از استودیوی نرم افزاری HiSoft برای علاقه‌مندان به هنر آشپزی است. اگر عاشق غذا هستید و از پخت و پز مواد خوراکی لذت می‌برید، این شغل مناسب شماست! حتی اگر بر خلاف شرایط موجود، شغل دیگری را برای در زندگی حرفه‌ای خود انتخاب کرده‌اید، هنوز هم فرصت برای تجربه هنرهای تازه آشپزی برای شما محیاست! در دنیای امروز، مردمان نقاط مختلف دنیا به خورد و خوراک اهمیت بسیاری می‌دهند و هر کشوری دوست دارد که برای یک بار هم که شده، طعم غذاهای خارجی را نیز تجربه کند. اگر شما نیز از علاقه‌مندان به حرفه و هنر آشپزی هستید، اپلیکیشن هایکوک شما را یاری می‌کند تا با دستور پخت انواع غذاها آشنا شده و در هر جا و مکانی هم به آنان دسترسی داشته باشید.

چندی پیش جدیدترین نسخه از نرم افزار سرآشپز پاپیون را خدمت شما عزیزان معرفی کردیم که استقبال کم‌نظیری از آن صورت گرفت. نرم افزار Hicook، یک اپلیکیشن کاملا ایرانی است که توسط گروهی از توسعه‌دهندگان خوش‌ذوق ایرانی توسعه داده شده و دستور پخت صدها غذای متنوع ایرانی را در اختیار شما قرار می‌دهد. نرم افزار هایکوک با فراهم آوردن دستور پخت انواع غذاها در 23 دسته بندی مختلف، شما را با جزئیات پخت و پز انواع غذاها آشنا می‌سازد و شرایط لازم برای یک آشپزی راحت و بی دردسر اما بسیار دلپذیر را برایتان برآورده می‌کند. هم اکنون می توانید نرم افزار هایکوک برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار هایکوک :

– دارا بودن دیتابیس عظیم از صدها غذای مختلف

– دسته‌بندی منظم انواع پیش‌غذا، غذا، دسر، سوپ، کیک و …

– دارا بودن رابط کاربری بسیار زیبا

– امکان یادداشت‌گذاری برای انواع غذاها

– امکان جستجو بر اساس عنوان، مواد لازم و…

– توانایی دسترسی سریع به لیست غذاهای دلخواه

– امکان به اشتراک‌گذاری آسان دستور پخت انواع غذاها به طرق مختلف

– دارا بودن امکان پیشنهاد غذا بر اساس مواد لازم موجود

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

HiCook1 85x150 - دانلود HiCook 2.8.0 - کتاب آشپزی همراه هایکوک برای اندروید HiCook2 85x150 - دانلود HiCook 2.8.0 - کتاب آشپزی همراه هایکوک برای اندروید HiCook3 85x150 - دانلود HiCook 2.8.0 - کتاب آشپزی همراه هایکوک برای اندروید HiCook4 85x150 - دانلود HiCook 2.8.0 - کتاب آشپزی همراه هایکوک برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK اندروید 4.0.3 و بالاتر
  • حجم : 49 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR