دانلود SoftPerfect Bandwidth Manager 3.2.11 – نرم افزار مدیریت پهنای باند

دانلود SoftPerfect Bandwidth Manager 3.2.4 - نرم افزار مدیریت پهنای باند

 

دانلود SoftPerfect Bandwidth Manager

| نرم افزار مدیریت پهنای باند |

 

SoftPerfect Bandwidth Manager 3.2.11 نام نرم افزاری کاربردی و مفید در زمینه مدیریت پهنای باند و هزینه استفاده از شبکه اینترنت است. آیا شما هم از دسته افرادی هستید که ماهانه هزینه هنگفتی را برای اینترنت خود پرداخت می‌کنید؟ آیا استفاده نامناسب از شبکه اینترنت موجب اتمام زودهنگام تعرفه‌های شما می‌شوند؟ از این پس به کمک نرم افزاری که برای شما آماده کرده‌ایم، قادر هستید پهنای باند خود را به شیوه‌ای موثر مدیریت کرده و هزینه‌های خود را به طرز چشم‌گیری کاهش دهید.

اگر شبکه شما نیز دارای هریک از موارد بالا باشد، این نرم افزار می‌تواند آن‌ها را با راهکاری مقرون به صرفه برطرف کند. این نرم افزار با نظارتی دقیق بر ترافیک شبکه، قادر است محدودیت‌های مورد نظر شما را بر سرویس‌ها اعمال کند و با این کار، از هدر رفتن بی‌رویه حجم و پهنای باند جلوگیری به عمل آورد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار SoftPerfect Bandwidth Manager را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار SoftPerfect Bandwidth Manager :

– امکان مدیریت و نظارت مستقیم بر شبکه از یک نقطه

– قابلیت تنظیم و پیکربندی دقیق و انعطاف‌پذیر برای حداکثر نرخ استفاده داده

– امکان نظارت و تغییر تنظیمات آی‌پی (IP)، مک‌آدرس (Mac Addresses)، پورت‌ها (برای TCP/IP)

– فراهم‌سازی امکان دسترسی به تنظیمات شفاف‌سازی برای کلاینت‌ها

– دارا بودن امکان زمان‌بندی، اعلان‌های ایمیل و …

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 11 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR