دانلود بازی Castle of Illusion 1.2.0 – قلعه خیالی برای اندروید + دیتا + پول بی نهایت

دانلود بازی Castle of Illusion 1.2.0 - قلعه خیالی برای اندروید + دیتا + پول بی نهایت

 

دانلود بازی Castle of Illusion برای اندروید

| بازی قلعه خیالی برای اندروید + دیتا + پول بی نهایت |

 

Castle of Illusion 1.2.0 بازی جدیدی در سبک شبیه‌سازی و مدیریتی از استودیوی بازی سازی دیزنی (Disney)  است. میکی موس (Mickey Mouse) نام یک کاراکتر محبوب و دوست‌داشتنی در انیمیشن‌ها و برنامه‌های کارتونی است. میکی موس یک شخصیت کارتونی و برنده جایزه اسکار است که ایده اولیه آن توسط کمپانی والت دیزنی مطرح شد. میکی موس اولین بار در سال 1928 خلق شد و تاکنون کارتون‌ها و انیمیشن‌های بسیاری با صداپردازی بسیاری از افراد مطرح از آن منتشر شده است. این موش شبیه انسان، اغلب یک لباس قرمز رنگ و کفش‌هایی زرد می‌پوشد و از آن به عنوان یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های کارتونی جهان یاد می‌شود.

کمپانی دیزنی این بار هم با عرضه یکی دیگر از بازی‌های محبوب خود، توجه طیف بسیاری از دوست‌داران این کاراکتر را به خود جلب کرده است. در بازی قلعه خیالی، شما همراه با میکی موس به یک ماجراجویی پرهیجان و جذاب وارد می‌شوید که خطرات بسیاری براایش کمین کرده‌اند. هم اکنون می توانید بازی Castle of Illusion را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های بازی Castle of Illusion :

– مناسب برای کودکان و علاقه‌مندان به کارتون میکی موس

– تجربه یک دنیای شگفت‌انگیز با محیط گرافیکی بسیار جذاب

– دارا بودن 5 دنیا جذاب و منحصر به فرد برای ماجراجویی

– امکان تجربه چالش‌های مخفی

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Castle of Illusion1 150x94 - دانلود بازی Castle of Illusion 1.2.0 - قلعه خیالی برای اندروید + دیتا + پول بی نهایت Castle of Illusion2 150x94 - دانلود بازی Castle of Illusion 1.2.0 - قلعه خیالی برای اندروید + دیتا + پول بی نهایت Castle of Illusion3 150x94 - دانلود بازی Castle of Illusion 1.2.0 - قلعه خیالی برای اندروید + دیتا + پول بی نهایت Castle of Illusion4 150x94 - دانلود بازی Castle of Illusion 1.2.0 - قلعه خیالی برای اندروید + دیتا + پول بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر obb وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 3 + 524 + 3 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR