دانلود بازی Surgical Strike Indian Army 1.9 – نبردهای ارتش هند برای اندروید + پول بی نهایت

دانلود بازی Surgical Strike Indian Army 1.9 - نبردهای ارتش هند برای اندروید + پول بی نهایت

 

دانلود بازی Surgical Strike Indian Army برای اندروید

| بازی نبردهای ارتش هند برای اندروید + پول بی نهایت |

 

Surgical Strike Indian Army 1.9 بازی جدیدی در سبک استراتژیک از استودیوی بازی سازی SSBCrack است. بازی اندرویدی جدید که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما آماده کرده‌ایم، چشم‌اندازی جالب و رهیجان از نبردهای ارتش هند را برایتان به تصویر می‌کشد. نیروهای ارتش هند، به منظور رویارویی با گروه‌های تروریستی داعش، القاعده و … داوطلب شده‌ و این وظیفه شماست که آن‌ها را در میادین نبرد با نیروهای دشمن سازماندهی کنید.

گروه‌های تروریستی، اغلب به سرزمین‌های کشاورزی یورش برده و مردمان بی‌گناه را به قتل رسانده‌اند. با این عمل، هرج و مرج بسیاری در نقاط مختلف شهر به راه افتاده و این وظیفه شماست که با یک استراتژی منحصر به فرد، نیروهای ارتش هند را برای رویارویی در برابر آنان مستقر کنید. هم اکنون می توانید بازی Surgical Strike Indian Army را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های بازی Surgical Strike Indian Army :

– دارا بودن ده‌ها نیروی مختلف و متخصص در حوزه‌‌های نبرد هوایی، زمینی و دریایی

– دارا بودن محیط گرافیکی فوق‌العاده و صداپردازی بسیار عالی

– امکان نبرد در 20 نقشه مختلف

– توانایی آپگرید سلاح‌ها

– امکان بهره‌گیری از توانایی‌های هریک از قهرمانان

– دارا بودن سطوح سختی مختلف

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Surgical Strike Indian Army1 150x84 - دانلود بازی Surgical Strike Indian Army 1.9 - نبردهای ارتش هند برای اندروید + پول بی نهایت Surgical Strike Indian Army2 150x84 - دانلود بازی Surgical Strike Indian Army 1.9 - نبردهای ارتش هند برای اندروید + پول بی نهایت Surgical Strike Indian Army3 150x84 - دانلود بازی Surgical Strike Indian Army 1.9 - نبردهای ارتش هند برای اندروید + پول بی نهایت Surgical Strike Indian Army4 150x84 - دانلود بازی Surgical Strike Indian Army 1.9 - نبردهای ارتش هند برای اندروید + پول بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR