دانلود Duet Display 2.6.8.1 Win/Mac/Android/iPhone – استفاده از اندروید و آیفون به عنوان نمایشگر دوم کامپیوتر

دانلود Duet Display 1.5.0.2 - استفاده از آیفون و آیپد به عنوان نمایشگر دوم کامپیوتر

 

دانلود Duet Display

| استفاده از اندروید، آیفون و آیپد به عنوان نمایشگر دوم کامپیوتر |

 

Duet Display 2.6.8.1 Win/Mac/Android/iPhone نام نرم افزاری جدید و کاربردی است که به کمک آن می‌توانید از اندروید، آیفون یا آیپد خود به عنوان نمایشگر دوم کامپیوتر استفاده کنید. آیا تا به حال برایتان پیش آمده که بخواهید صفحه نمایش کامپیوتر خود را توسعه داده و فضای بیشتری را در اختیار داشته باشید؟ یکی از راهکارهای موجود برای این کار، خریداری یک مانیتور بزرگ و گران قیمت است. اما به کمک راهکاری که در اینجا به شما پیشنهاد می‌کنیم، شما بدون نیاز به هزینه اضافه می‌توانید از آیفون و آیپد به عنوان نمایشگر دوم کامپیوتر استفاده کنید.

با استفاده از این نرم افزار، شما می‌توانید صفحه نمایشگر کامپیوتر خود را بر روی آیفون و آیپد خود هم نمایش دهید و زمینه فعالیت‌های خود را گسترش دهید. از این نرم افزار می‌توانید برای افزایش فضا در سیستم عامل‌های مک و ویندوز استفاده کنید و بدون هیچ‌گونه مشکلی، از صفحه نمایش دوم کامپیوتر خود لذت ببرید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Duet Display را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Duet Display :

– نصب و راه‌اندازی بسیار سریع و آسان

– عملکرد با کابل USB دستگاه‌های اپل

– مناسب برای سیستم‌عامل مک و ویندوز

– دارا بودن اپلیکیشن مخصوص در اپ استور

– سازگاری کامل با نسل‌های مختلف آیفون و آیپد

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

راهنمای آموزش نصب نسخه اندروید:
1. برنامه SAI را نصب کنید.
2. برنامه SAI را باز کنید و دکمه Install APKs را انتخاب کرده و فایل آرشیو (.zip) دانلود شده را انتخاب کنید.
3. صبر کنید تا نصب انجام شود. لذت ببرید!

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 218/24 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR