دانلود Autodesk PowerShape Ultimate 2023 x64 – نرم افزار طراحی صنعتی و مدل سازی قطعات

دانلود Autodesk PowerShape 2018.2.0 - نرم افزار طراحی صنعتی و مدل سازی قطعات

 

دانلود Autodesk PowerShape

| نرم افزار طراحی صنعتی و مدل سازی قطعات |

 

Autodesk PowerShape Ultimate 2023 x64 نام نرم افزاری جدید و قدرتمند با هدف طراحی صنعتی و مدل‌سازی قطعات است که کاربرد گسترده‌ای در زمینه‌های مختلف دارد. کمپانی اتودسک (Autodesk) در چند سال اخیر، با عرضه متعدد نرم افزارهای طراحی به کمک کامپیوتر (CAD)، نیاز بسیاری از زمینه‌های صنعت را تحت پوشش قرار داده و امکان طراحی و تولید را با دقت بیشتری فراهم ساخته است. نرم افزار جدیدی که این بار برای شما در نظر گرفته‌ایم، شما را قادر می‌سازد که قطعات صنعتی مورد نظر خود را طراحی کرده و کارکرد آنان را در عمل شبیه‌سازی کنید.

این نرم افزار، یکی از ابزارهای حرفه‌ای و قدرتمند برای مدل‌سازی بوده که می‌توان آن را برای تولید و مدل‌سازی انواع قطعات مورد استفاده قرار داد. به بیان دیگر این نرم افزار را می‌توان یک برنامه همکار برای سایر ابزارهای طراحی و مدل‌سازی قطعات به شمار آورد. کاربران می‌توانند مدل‌های مورد نظر خود را برای قطعات توسط این برنامه ایجاد کرده و آن را برای برنامه‌ریزی به کمک ماشین CNC آماده کنند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Autodesk PowerShape را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Autodesk PowerShape :

– دارا بودن عملکرد منحصر به فرد در زمینه طراحی و مدل‌سازی قطعات 3 بعدی

– امکان برنامه‌ریزی به کمک ماشین CNC

– توانایی تشخیص و جداسازی سوراخ‌ها در قطعات

– قابلیت طراحی قطعات پیچیده صنعتی

– سازگاری با سایر محصولات Autodesk

 



مهرگان آی‌تی


System Requirements:

OS: Microsoft® Windows® 10 (64-bit)
CPU: Multiple core 64-bit processor, such as AMD Phenom II or Intel Core i7
Memory: 8 GB RAM minimum recommended
GPU: NVIDIA Quadro At least 2GB fully OpenGL 2.0 compliant

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.04 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR