دانلود آموزش مقدماتی HTML و CSS برای طراحان مبتدی – Introduction to Basic HTML and CSS Concepts

دانلود آموزش مقدماتی HTML و CSS برای طراحان مبتدی - Introduction to Basic HTML and CSS Concepts

 

دانلود آموزش مقدماتی HTML و CSS برای طراحان مبتدی

| برنامه نویسی اچ‌تی‌ام‌ال و سی‌اس‌اس – Introduction to Basic HTML and CSS Concepts |

MP4 | | Duration: 2.5 Hours | Language: English

 

دانلود آموزش مقدماتی HTML و CSS برای طراحان مبتدی نام آموزش ویدیویی جدیدی است که برای شما بازدیدکنندگان محترم وب‌سایت یاس دانلود در نظر گرفته‌ایم. اگر شما نیز از علاقه‌مندان به توسعه صفحات وب و آشنایی با کدنویسی هستید، ما برای شما دوره آموزشی جدیدی را آماده کرده‌ایم که مفاهیم مقدماتی HTML و CSS را به ساده‌ترین شکل ممکن بازگو می‌کند. این دوره آموزشی، مناسب با نیاز مبتدیان طراحی وب است و آنان را با مفاهیم کلی زبان برنامه‌نویسی HTML و CSS آشنا می‌سازد.

اگر شما هم دوست دارید که با مفاهیم کلی HTML و CSS آشنا شوید ولی نمی‌دانید که آموزش‌های مقدماتی را از کدام منبع دنبال کنید، پیشنهاد می‌کنیم این دوره آموزشی را از دست ندهید. به طور کلی این مجموعه شما را با ساختار کلی صفحات وب و نحوه کدنویسی ابتدایی وب آشنا می‌سازد تا بتوانید در آینده به یکی از متخصصین این حرفه تبدیل شوید. هم اکنون می توانید این مجموعه آموزشی را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

سرفصل‌های دوره آموزش مقدماتی HTML و CSS :

– مناسب برای علاقه‌مندان به یادگیری برنامه‌نویسی وب

– آشنایی مقدماتی با مفاهیم HTML و CSS

– یادگیری نحوه فراخوانی کدهای CSS در HTML

– آشنایی با تگ‌های HTML

– عدم نیاز به دانش قبلی در حوزه طراحی وب

و …

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : MP4
  • حجم : 560 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR