دانلود KUBOOM 3.02 – بازی اکشن و تیراندازی “کابوم” برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود KUBOOM 0.36 - بازی اکشن و تیراندازی "کوبوم" برای اندروید + دیتا

 

دانلود بازی KUBOOM برای اندروید

| بازی اکشن و تیراندازی “کابوم” برای اندروید  + نسخه بی نهایت |

 

KUBOOM 3.02 بازی جدیدی در سبک اکشن و تیراندازی از استودیوی بازی سازی NobodyShot است. اگر شما نیز به دنبال یک بازی متفاوت و سرگرم‌کننده در سبک اکشن و تیراندازی اول شخص هستید، بازی جدید “کوبوم” می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. در این بازی اندرویدی، شما می‌توانید به عنوان یکی از جنگجویان خبره پا به میادین نبرد گذاشته و با انتخاب اسلحه مورد نظر خود، در برابر دشمنان ایستادگی کنید.

در این بازی، شما می‌توانید کاراکتر خود را با استفاده از پوسته‌های مختلف شخصی‌سازی کرده و او را مجهز به سلاح‌های مختلف وارد میادین کنید. به طور کلی، این بازی 15 مپ مختلف را برای شما تعبیه کرده که با حضور در آنان می‌توانید به سمت دشمنان خود تیراندازی کرده و ماموریت‌ها را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید. هم اکنون می توانید بازی KUBOOM را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های بازی KUBOOM :

– سازگاری کامل با انواع دستگاه‌های میان‌رده و پرچم‌دار

– دارا بودن 15 مپ مختلف برای نقش‌آفرینی

– امکان بهره‌گیری از 40 نوع اسلحه مختلف

– دارا بودن 100 پوسته متنوع برای سلاح‌ها

– امکان شخصی‌سازی کاراکترها

– امکان بازی تیمی

– گیم‌پلی جذاب و گرافیک فوق‌العاده

 

تصاویری از محیط بازی :

 

KUBOOM1 150x84 - دانلود KUBOOM 3.02 - بازی اکشن و تیراندازی "کابوم" برای اندروید + نسخه بی نهایت KUBOOM3 150x84 - دانلود KUBOOM 3.02 - بازی اکشن و تیراندازی "کابوم" برای اندروید + نسخه بی نهایت KUBOOM4 150x84 - دانلود KUBOOM 3.02 - بازی اکشن و تیراندازی "کابوم" برای اندروید + نسخه بی نهایت KUBOOM2 150x84 - دانلود KUBOOM 3.02 - بازی اکشن و تیراندازی "کابوم" برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/data در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر data وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به data تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 48 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR