دانلود دکتر آی کیو 1.1.0.0 Dr IQ – آموزش مجازی مطالب درسی برای اندروید

دانلود دکتر آی کیو نسخه 1.1.0.0 - آموزش مجازی مطالب درسی برای اندروید

 

دانلود دکتر آی کیو برای اندروید

| آموزش مجازی مطالب درسی برای اندروید |

 

دکتر آی کیو 1.1.0.0 Dr IQ نام یک نرم افزار آموزشی و مفید از انتشارات بین‌المللی گاج است. امروزه با توسعه تجهیزات دیجیتال و گسترش کاربرد اپلیکیشن‌ها در گوشی‌ها و تبلت‌های اندروید، بسیاری از کاربران مطالعه در دستگاه دیجیتالی خود را به کتاب‌های آموزشی ترجیح می‌أهند. استفاده از گوشی یا تبلت‌های هوشمند به عنوان یک ابزار آموزشی، علاوه بر بهبود کیفیت آموزش، هزینه‌های کاربران را تا حد قابل ملاحظه‌ای کاهش می‌دهد. در این مطلب از سایت یاس دانلود، با معرفی یک اپلیکیشن کاملا فارسی از انتشارات گاج در خدمت شما هستیم که محتوایی عظیم از انواع کتب درسی را در خود جای داده است.

با استفاده از نرم افزار دکتر آی کیو، شما دیگر نیازی به خریداری کتاب‌های آموزشی گران‌قیمت ندارید! این نرم افزار آموزشی، بیش از 5000 ساعت محتوای آموزشی به زبان فارسی را در قالب فیلم‌های با کیفیت در اختیار شما قرار می‌دهد که تماما توسط اساتید برجسته و خبره تهیه شده‌اند. شما می‌توانید مطالب مورد نیاز خود را در دسته‌بندی این برنامه جستجو کرده و در هر جا و مکانی به تماشای دروس خود بنشینید. هم اکنون می توانید نرم افزار دکتر آی کیو Dr IQ برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار دکتر آی کیو :

– دارا بودن بیش از 5000 ساعت کلاس آموزشی با کیفیت

– یادگیری با متد آموزش اینترنتی توسط بهترین اساتید برجسته

– امکان تماشای آفلاین ویدیوهای دانلود شده

– قابلیت به اشتراک‌گذاری فیلم‌ها

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

DrIQ1 85x150 - دانلود دکتر آی کیو 1.1.0.0 Dr IQ - آموزش مجازی مطالب درسی برای اندروید DrIQ2 85x150 - دانلود دکتر آی کیو 1.1.0.0 Dr IQ - آموزش مجازی مطالب درسی برای اندروید DrIQ3 85x150 - دانلود دکتر آی کیو 1.1.0.0 Dr IQ - آموزش مجازی مطالب درسی برای اندروید DrIQ4 85x150 - دانلود دکتر آی کیو 1.1.0.0 Dr IQ - آموزش مجازی مطالب درسی برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 8.6 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR