دانلود فونت نستعلیق شکسته – فونت خوشنویسی شکسته نستعلیق – شکسته بتا و دیما شکسته

دانلود فونت نستعلیق شکسته - فونت خوشنویسی شکسته نستعلیق - شکسته بتا و دیما شکسته

 

دانلود فونت نستعلیق شکسته

| فونت خوشنویسی شکسته نستعلیق – شکسته بتا و دیما شکسته |

 

فونت نستعلیق شکسته یکی از فونت‌های خاص و بسیار زیبای فارسی است که این بار در 2 نسخه جدید در اختیار شما قرار می‌گیرد. فونت نستعلیق، یکی از قلم‌های محبوب و بسیار پرطرفدار در گرافیک فارسی است که کاربرد آن به زمینه‌ای خاص محدود نمی‌شود. از این فونت، می‌توان به منظور خوشنویسی دیجیتال، تایپ در نرم افزارهای ورد ، آفیس ، فتوشاپ ، کورل، ساخت عکس‌نوشته‌های گرافیکی و … استفاده کرد. فونت نستعلیق شکسته با سبک منحصر به فرد و اصیل خود، مورد توجه بسیاری از گرافیست‌ها و طراحان قرار گرفته که تاکنون 3 نسخه مختلف از آن عرضه گردیده است.

همانطور که شاهد بودید چندی پیش اولین نگارش از فونت ایران نستعلیق را در اختیارتان قرار دادیم که می‌توان از آن‌ در زمینه‌های مختلف استفاده کند. سبک جدیدی از فونت نستعلیق که در این مطلب برای شما در نظر گرفته‌ایم، با نام‌های شکسته بتا و دیما شکسته عرضه شده که هریک از آن‌ها، ویژگی مخصوص به خود را دارند. بدون اغراق، فونت شکسته نستعلیق را می‌توان به عنوان یکی از زیباترین فونت‌ فارسی برای طرح‌های گرافیکی به شمار آورد. هم اکنون می‌توانید فونت نستعلیق شکسته را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

سوالات متداول:

آیا دانلود فونت نستعلیق شکسته از سایت یاس دانلود کاملا رایگان می باشد؟

بله دانلود همه فونت ها به صورت کاملا رایگان می باشد.

طریقه نصب فونت ها در ویندوز چگونه می باشد؟

برای نصب فونت و استفاده از فونت ها می توانید به یکی از روش های زیر عمل کنید :
1 – فونت ها را در این مسیر کپی کنید: C:Windows->Fonts
2 – ابتدا وارد Control panel ویندوز شوید و بر روی دسته fonts کلیک کنید .
3 – در صورتی که از ویندوز ویستا , 7 یا 8 یا 10 استفاده میکنید می توانید با کلیک بر روی فونت و زدن دکمه Install به راحتی فونت ها را نصب کنید .

آیا دانلود از سایت یاس دانلود با تعرفه نیمه بها محسوب می شود؟

بله، تمامی سرورهای سایت یاس دانلود داخل ایران هستند و در سایت تعرفه ترجیحی ثبت شدند و تمامی دانلودها از سایت یاس دانلود با هزینه نیمه بها محسوب خواهند شد.

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : TTF
  • حجم : 1 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR