دانلود RAM PowerUp Pro 0.1.2.831 – نرم افزار بهینه سازی حافظه رم

دانلود RAM PowerUp Pro 0.1.2.831 - نرم افزار بهینه سازی حافظه رم

 

دانلود RAM PowerUp Pro

| نرم افزار بهینه سازی حافظه رم |

 

RAM PowerUp Pro 0.1.2.831 نام نرم افزاری جدید و قدرتمند، به منظور بهود حافظه رم کامپیوتر و افزایش دادن سرعت اجرای دستورات است. توسط این نرم افزار کم حجم و کاربردی، شما می‌توانید حافظه رم سیستم خود را بهینه‌سازی کنید تا با این کار، سرعت اجرای دستورات در سیستم بسیار سریع‌تر شود. همانطور که می‌دانید، حافظه رم نقش پر رنگی در سرعت رایانه دارد و اگر ظرفیت این حافظه به اندازه نیاز کاربر نباشد، دستورات با کندی بسیاری اجرا خواهند شد. ولی به کمک نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برایتان در نظر گرفته‌ایم، شما می‌توانید حافظه رم خود را بهینه‌سازی کرده و از کارکرد آن را به بالاترین درجه خود برسانید.

این نرم فزار دارای یک رابط کاربری بسیار ساده و زیبا است؛ به گونه‌ای که حتی کاربران مبتدی نیز برای کار با آن با هیچ مشکلی مواجه نخواهند شد. این نرم افزار می‌تواند حافظه رم سیستم را با چند کلیک بسیار ساده آزاد کند تا مجددا بتوانید توان و قدرت اصلی حافظه رم را بازیابی کنید. از سایر امکانات این نرم افزار می‌توان به قابلیت نمایش جزئیات دقیق از قطعات سخت افزاری اشاره کرد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار RAM PowerUp Pro را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار RAM PowerUp Pro :

– امکان بهبود سریع و خودکار حافظه رم

– بستن سریع پردازش‌های پرمصرف

– امکان نمایش جزئیات دقیق از قطعات سخت‌افزاری

– امکان دیفراگمنت سیستم

– قابلیت مشاهده عملکرد پردازنده

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.8 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR