دانلود Futuremark PCMark 10 1.1.1722 x64 – نرم افزار بنچمارک کامپیوتر

دانلود Futuremark PCMark 10 1.0.1403 x64 - نرم افزار بنچمارک کامپیوتر

 

دانلود Futuremark PCMark

| نرم افزار بنچمارک کامپیوتر |

 

Futuremark PCMark 10 1.1.1722 x64 نام یک مجموعه شناخته شده و بسیار قدرتمند در زمینه تست و آزمون قطعات سخت افزاری کامپیوتر است. همانطور که می‌دانید، امروزه قطعات سخت افزاری موبایل یا کامپیوتر را با آزمایشی تحت عنوان بنچمارک مورد سنجش قرار می‌دهند. با استفاده از تست بنچمارک، کاربر می‌تواند از قدرت واقعی قطعات سخت افزاری خود اطلاع پیدا کرده و آن را با مقادیر عنوان شده بر روی بسته خریداری شده مقایسه کند. بنچمارک، به کاربرن سیستم‌های کامپیوتری این اجازه را می‌دهد که قطعات خود را به صورت مستقل از هم به آزمایش گذاشته و میزان توانایی واقعی آن را مورد سنجش قرار دهد. در نتایج یک بنچمارک، مجموعه‌ای از اعداد و ارقام به دست می‌آید که کاربر می‌تواند مقادیر محاسبه شده را با نتایج دیگر کاربران در فضای وب به مقایسه بگذارد.

یکی از عمده کاربرد‌های نرم افزار پی‌سی‌مارک، استفاده از آن برای آزمودن قدرت کارت گرافیک است. همانطور که می‌دانید، کارت گرافیک نقش عمده‌ای را در فعالیت‌های گیمرها و یا گرافیست‌ها ایفا می‌کند. اگر شما نیز به تازگی یک لپ تاپ یا کارت گرافیک را خریداری کرده و می‌خواهید قدرت واقعی آن را به سنجش بگذارید، نرم افزار پی‌سی‌مارک می‌تواند نقش مفیدی را برایتان ایفا کند. با استفاده از این برنامه، شما می‌توانید به میزان دقیق و واقعی قدرت کارت گرافیک سیستم خود دست پیدا کرده و آن را با مقدار مورد انتظار خود مقایسه کنید. همچنین از این نرم افزار می‌توان به منظور تست میزان بهره‌وری قطعات و صحت عملکرد آنان استفاده کرد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Futuremark PCMark را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Futuremark PCMark :

– امکان تست کامل انواع قطعات سخت افزاری

– مناسب برای کامپیوترهای دسکتاپ و لپ تاپ

– پشتیبانی از قطعات مختلف سخت افزاری

– امکان تست و صحت عملکرد قطعات

– امکان برآورد عمر قطعات سخت افزاری

– پشتیبانی از تست بنچمارک کارت گرافیک

– سازگاری کامل با ویندوز 10

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 2.6 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR