دانلود VariCAD 2023 v2.03 – نرم افزار طراحی قطعات صنعتی

دانلود VariCAD 2021 v2.05 - نرم افزار طراحی قطعات صنعتی

 

دانلود VariCAD

| نرم افزار طراحی قطعات صنعتی |

 

VariCAD 2023 v2.03 نام نرم افزاری جدید و قدرتمند به منظور طراحی قطعات صنعتی مخصوص مهندسین رشته مکانیک است. در سال‌های اخیر، کاربرد نرم افزارهای CAD در زمینه‌های مختلف صنعت پیشرفت چشم‌گیری داشته و همین امر سبب شده که فرآیندهای تولید و ساخت دستخوش تغییرات بسیاری شود. در گذشته، تمامی این طراحی‌ها به صورت دستی و با خطاهای بسیار انجام می‌گرفت و علاوه بر آن، فرآیندی بسیار زمان‌بر و طولانی بود. اما امروزه به لطف پیشرفت سیستم‌های کامپیوتری و نرم افزارهای تخصصی سبب شده که این روند درزمانی بسیار کوتاه‌تر و با بهره‌وری خیلی بیشتری انجام گیرد.

نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما آماده‌ کرده‌ایم، ابزاری تخصصی و حرفه‌ای به منظور طراحی قطعات صنعتی برای مهندسین مکانیک است. این برنامه، کاربر را قادر می‌سازد که قطعات مورد نظر خود را ضمن دسترسی به کتابخانه‌ای کامل، به صورت 2 بعدی و 3 بعدی طراحی کند. به کمک این برنامه، طراحان می‌توانند مدل مورد نظر خود را با دقت بسیار بالایی طراحی کرده و عملکرد آن را نیز در طول شبیه‌سازی مورد بررسی قرار دهند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار VariCAD را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار VariCAD :

– دارا بودن محیط کاربری بسیار ساده و آسان

– امکان طراحی قطعات صنعتی به صورت 2 بعدی و 3 بعدی

– پشتیبانی از پارامترهای مختلف در حین کار با اشکال هندسی

– امکان برقراری ارتباطات به صورت 3 بعدی

– پشتیبانی از امکان محاسبات پیچیده

– دارا بودن کتابخانه کامل از انواع قطعات از پیش ساخته

– سازگاری با نسخه‌های مختلف ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


System requirements

Hardware and software recommendations for large assemblies (aprox. thousands of parts):
Multi-core processor, e.g. Intel Core i5-4460
8 – 16GB RAM, for extremely large data more
Graphic card with hardware support of OpenGL 4 graphics (NVIDIA GTX/Quadro graphics chip, 2GB RAM), e.g. GIGABYTE N960IXOC-2GD
5-button mouse with the scroll wheel
64-bit operating systems: Microsoft Windows 7, Windows 8/8.1, Windows 10

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 126 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR