دانلود کلیپ کارت قرمزهای خاطره انگیز در تاریخ فوتبال Top Red Card in Football

دانلود کلیپ کارت قرمزهای خاطره انگیز در تاریخ فوتبال

 

دانلود کلیپ کارت قرمزهای خاطره انگیز در تاریخ فوتبال

| کلیپ کارت قرمزهای معروف و به یاد ماندنی تاریخ فوتبال Top Red Card in Football |

 

نام کلیپ : کارت قرمزهای خاطره انگیز در تاریخ فوتبال

سال انتشار : 2017

مدت زمان : 04.34 دقیقه

کیفیت : عالی

 

در این مطلب از سایت یاس دانلود، با یک ویدیو کلیپ جدید و بسیار جالب در خدمت شما علاقه‌مندان به فوتبال هستیم. همه ما در طول عمر خود، لحظات مختلفی را در دنیای فوتبال حرفه‌ای دیده‌ایم. از گل‌های خاطره‌انگیز گرفته تا صحنه‌هایی از مصدومیت بازیکنان محبوب؛ اما برخی از این لحظات، هرگز از اذهان پاک نمی‌شوند. یکی از مهم‌ترین مصادیق چنین صحنه‌هایی در فوتبال، لحظه اخراج بازیکنان مطرح است که در این مطلب از سایت یاس دانلود، یک ویدیو کلیپ جالب را در این زمینه برایتان تدارک دیده‌ایم.

در این ویدیو کلیپ جالب، شما را با مجموعه‌ای از کارت قرمزخای خاطره انگیز تاریخ فوتبال آشنا می‌کنیم. بازیکنان بزرگ تاریخ فوتبال هم در برخی مقاطع، دچار بی‌احتیاطی و اشتباه شده و با خطای روی بازیکن حریف و یا اصابت توپ با دست، از زمین بازی اخراج شده‌اند. در برخی موارد نیز دعوا و خشونت آن‌ها، سبب شده که داور بازی آنان را از زمین اخراج کند. هم اکنون می توانید کلیپ کارت قرمزهای خاطره انگیز در تاریخ فوتبال را به طور مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : MP4
  • حجم : 79 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR