دانلود بازی The Final Battleground Dead Zombie Battle 1.0 – نبرد زامبی برای اندروید + پول بی نهایت

دانلود بازی The Final Battleground Dead Zombie Battle 1.0 - نبرد زامبی برای اندروید + پول بی نهایت

 

دانلود بازی The Final Battleground Dead Zombie Battle برای اندروید

| بازی نبرد زامبی برای اندروید + پول بی نهایت |

 

The Final Battleground Dead Zombie Battle 1.0 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های اکشن از استودیوی بازی سازی GunBattle&ZombieShooters Games Inc است. این بازی اندرویدی جدید، مخصوص علاقه‌مندان به سری بازی‌های کشت و کشتار زامبی‌هاست! بازی نبرد زامبی، به تازگی با قیمت 4.99 دلار در گوگل پلی استور قرار گرفته و در همین مدت زمان کم، استقبال بی‌نظیری از علاقه‌مندان به سری بازی‌های اکشن را متوجه خود ساخته است. در محوریت داستانی این بازی، شما در قالب یکی از آخرین بازمانده‌های دنیایی آخرالزمانی نقش‌آفرینی می‌کنید؛ جایی که زامبی‌ها سعی دارند شما را نیز به ویروس کشنده‌ خود آلوده کنند.

در این بازی اکشن و اول شخص، آخرین نبرد شما با زامبی‌ها فرا رسیده است. این به معنای یک ماجراجویی پیچیده و دشوار استغ زیرا زامبی‌ها از هر گوشه‌ای به سمت شما حمله‌ور می‌شوند و شما باید نهایت تلاش خود را برای از بین بردن آن‌ها به کار گیرید. هم اکنون می توانید بازی The Final Battleground Dead Zombie Battle را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی The Final Battleground Dead Zombie Battle :

– شبیه‌سازی محیط گرافیکی 3 بعدی

– امکان تجربه تیراندازی از نگاه اول شخص

– دارا بودن مجموعه‌ای متنوع از انواع سلاح‌ها

– گیم‌پلی ترسناک و پرماجرا

– صداپردازی عالی

 

تصاویری از محیط بازی :

 

The Final Battleground Dead Zombie Battle2 150x84 - دانلود بازی The Final Battleground Dead Zombie Battle 1.0 - نبرد زامبی برای اندروید + پول بی نهایت The Final Battleground Dead Zombie Battle3 150x84 - دانلود بازی The Final Battleground Dead Zombie Battle 1.0 - نبرد زامبی برای اندروید + پول بی نهایت The Final Battleground Dead Zombie Battle4 150x84 - دانلود بازی The Final Battleground Dead Zombie Battle 1.0 - نبرد زامبی برای اندروید + پول بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 92 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR