دانلود نوحه و مداحی اربعین 96 – حاج میثم مطیعی – بیت رهبری

دانلود نوحه و مداحی اربعین 96 - حاج میثم مطیعی - بیت رهبری

 

دانلود مداحی اربعین 96

| با مداحی حاج میثم مطیعی |

| جلسه عزاداری ظهر اربعین حسینی در حضور رهبر معظم انقلاب حسینیه امام خمینی (ره) |

 

مداحی حاج میثم مطیعی اربعین 96 مجموعه جدید نوحه و مداحی حاج میثم مطیعی در ظهر اربعین حسینی 96 در حضور رهبر معظم انقلاب در حسینیه امام خمینی (ره) است. ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان، مجموعه صوتی و تصویری مراسم روز گذشته حاج میثم مطیعی در بیت رهبری را خدمت شما عزیزان ارائه می‌کنیم. مراسم عزاداری اربعین حسینی 96، با نوحه‌خوانی حاج میثم مطیعی در بیت رهبری و در حضور رهر معظم انقلاب انجام شد که در اینجا، مجموعه کامل فایل‌های صوتی و ویدیویی این مراسم را برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم.

در مراسم اربعین 96، همانند سال‌های گذشته گروه‌های بی‌شماری از زائران ایرانی با پای پیاده راهی کربلا و زیارت حرم مقدس حضرت اباعبدالله شدند تا در چهلمین روز از سالروز شهادت امام حسین (ع) و یاران باوفای ایشان، در حرم مطهر آن امام بزرگوار به عزاداری پرداخته و گرد هم آیند. در ظهر اربعین 96، مراسم پرشور عزاداری در حضور رهبر معظم انقلاب به اجرا درآمد که شما می‌توانید فایل‌های صوتی و تصویری این مراسم را دانلود کنید. شما هم اکنون می‌ توانید مجموعه جدید مداحی اربعین 96 را با نوای میثم مطیعی لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR