دانلود Tenorshare ReiBoot Pro 8.0.11.4 – رفع مشکلات بوت در دستگاه های iOS

دانلود Tenorshare ReiBoot Pro 8.0.11.4 - رفع مشکلات بوت در دستگاه های iOS

 

دانلود Tenorshare ReiBoot

| نرم افزار رفع مشکلات بوت در دستگاه های iOS |

 

Tenorshare ReiBoot 8.0.11.4 Pro نام نرم افزاری جدید و کاربردی جهت وارد/خارج کردن دستگاه‌های آیفون، آیپادتاچ و آیپد به/از حالت ریکاوری مود (Recovery Mode) و رفع مشکلات عدم بوت است. همانطور که می‌دانید، به علت بروز مشکلات متعدد ممکن است که دستگاه‌های iOS با مشکل بوت مواجه شوند. از جمله این مشکلات، می‌توان به گیر کردن در حالت ریکاوری، دی‌اف‌یو (DFU) و یا لوگوی شرکت اپل اشاره کرد. در چنین مواقعی، غالبا گفته می‌شود که تنها راه موجود برای برطرف کردن مشکل، ریستور دستگاه به آخرین نسخه ارائه شده از سوی شرکت است.

ولی به کمک نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما تدارک دیده‌ایم، به آسانی قادر هستید دستگاه‌های خود را از این حالت خارج و یا در آن قرار دهید. نکته مهم در مورد این نرم افزار، سادگی بسیار زیاد آن است؛ به گونه‌ای که شما تنها با یک کلیک ساده می‌توانید بسیاری از این قبیل مشکلات را برطرف کرده و مجددا دستگاه را روشن کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Tenorshare ReiBoot را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Tenorshare ReiBoot :

– رفع تمامی مشکلات دستگاه‌های آیفون، آیپادتاچ و آیپد تنها با یک کلیک

– پشتیبانی از نسل‌های مختلف iPhone/iPod touch/iPad

– سازگاری کامل با iOS 11

– امکان رفع مشکلات بوت نشدن دستگاه‌های اپل

– سازگاری با حالات ریکاوری، دی‌اف‌یو، گیر کردن در حین آپدیت، بوت نشدن در حالت لوگوی اپل و …

– رفع مشکلات عدم شناسایی آیفون و آیپد توسط آیتونز (iTunes)

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 27 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR