دانلود Files Go 1.0.174265341 Beta – فایل منیجر رسمی گوگل برای اندروید

دانلود Files Go 1.0.174265341 Beta - فایل منیجر رسمی گوگل برای اندروید

 

دانلود Files Go برای اندروید

| فایل منیجر رسمی گوگل برای اندروید |

 

Files Go 1.0.174265341 Beta نام یک نرم افزار کاربردی و مفید از کمپانی Google LLC است. سرانجام بعد از گذشت یک دهه از زمان عرضه اولین نسخه از سیستم عامل اندروید، کمپانی گوگل تصمیم گرفت فایل منیجر رسمی خود را برای این سیستم‌عامل در گوگل پلی استور قرار دهد. در روزهای گذشته، گوگل از فایل منیجر اختصاصی خود با نام Files Go رونمایی کرد که با استفاده از آن، کاربران قادر باشند به مدیریت فایل‌های خود در حافظه و مموری کارت بپردازند. این اپلیکیشن، به شما این امکان را می‌دهد که به آسانی در میان فایل‌های خود به جستجو پرداخته و آنان را اجرا، ویرایش، حذف و … کنید. جستجوی هوشمند و فیلتردار نرم افزار Files Go، سهولت بیشتری را برای دسترسی به اطلاعات در اختیار کاربران می‌گذارد.

به کمک اپلیکیشن Files Go، کاربران می‌توانند به کلیه فایل‌های موجود در حافظه داخلی و یا مموری کارت دسترسی داشته و اطلاعات مورد نظر خود را به صورت آفلاین با دیگران به اشتراک بگذارند. این فایل منیجر، قادر است اطلاعات تکراری و اضافی از سیستم را کشف کرده و آنان را به آسانی جذف کند. با استفاده از این فایل منیجر قدرتمند، کاربران می‌توانند کنترل تمامی فایل‌های موجود در حافظه دستگاه خود را به دست گرفته و دیگر برنامه‌های مشابه را برای همیشه کنار بگذارند. هم اکنون می توانید نرم افزار Files Go برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Files Go :

– مدیریت آسان حافظه داخلی و مموری کارت

– دارا بودن ابزارهای پاک‌سازی حافظه دستگاه

– قابلیت پاک‌سازی اپلیکیشن‌های اضافه

– توانایی تشخیص فایل‌های تکراری و آزادسازی فضای ذخیره‌سازی

– قابلیت به اشتراک‌گذاری آفلاین داده‌ها

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Files Go1 84x150 - دانلود Files Go 1.0.174265341 Beta - فایل منیجر رسمی گوگل برای اندروید Files Go2 84x150 - دانلود Files Go 1.0.174265341 Beta - فایل منیجر رسمی گوگل برای اندروید Files Go3 84x150 - دانلود Files Go 1.0.174265341 Beta - فایل منیجر رسمی گوگل برای اندروید Files Go4 84x150 - دانلود Files Go 1.0.174265341 Beta - فایل منیجر رسمی گوگل برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 5.40 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR