دانلود بازی Driving Quest 1.1 – ماموریت رانندگی برای اندروید + پول بی نهایت

دانلود بازی Driving Quest 1.1 - ماموریت رانندگی برای اندروید + پول بی نهایت

 

دانلود بازی Driving Quest برای اندروید

| بازی ماموریت رانندگی برای اندروید + پول بی نهایت |

 

Driving Quest 1.1 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های ماشین سواری می‌باشد که به تازگی از سوی کمپانی Play With Games برای گیمرهای اندرویدی عرضه شده است. در بازی ماموریت رانندگیف شما با یک شبیه‌سازی واقع گرایانه از دنیای رانندگی انوع وسایل نقلیه سر و کار دارید. امکان رانندگی در ساعات مختلف شبانه‌روز، تحویل پیتزا و … برخی از ماموریت‌های شما در این بازی جذاب هستند! هریک از وسایل نقلیه‌ای که در این بازی با آن رانندگی می‌کنید، ماموریت خاص خود را داشته و با آن شما را تا مدت‌ها سرگرم خواهد کرد.

با رانندگی در محیط آزادانه این بازی، می‌توانید به اسراری پنهان دست یافته و خودتان را برای آزمون نهایی رانندگی آماده کنید. شما باید ماموریت‌های هر مرحله را به طور کامل و صحیح انجام دهید تا مراحل بازی را یکی بعد از دیگری پشت سر بگذارید. در ادامه با کسب امتیازهای بالاتر، می‌توانید وسیله نقلیه خود را مطابق با سلیقه‌تان تغییر داده و از تجربه رانندگی با آن لذت ببرید. هم اکنون می توانید بازی Driving Quest را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Driving Quest :

– شبیه‌سازی واقع‌گرایانه رانندگی اتومبیل

– دقت بسیار بالا در کنترل هدایت خودروها

– امکان تنظیم دستی زاویه دوربین

– شبیه‌سازی ترافیک شهری

– امکان تعمیر خودرو در هنگام تصادفات

– دارا بودن مجموعه‌ای متنوع از انواع خودروها

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Driving Quest1 150x100 - دانلود بازی Driving Quest 1.1 - ماموریت رانندگی برای اندروید + پول بی نهایت Driving Quest2 150x100 - دانلود بازی Driving Quest 1.1 - ماموریت رانندگی برای اندروید + پول بی نهایت Driving Quest3 150x100 - دانلود بازی Driving Quest 1.1 - ماموریت رانندگی برای اندروید + پول بی نهایت Driving Quest4 150x100 - دانلود بازی Driving Quest 1.1 - ماموریت رانندگی برای اندروید + پول بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 80 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR