دانلود بازی Celestine Mars Expedition 1.4 – ماموریت سفر به مریخ برای اندروید + پول بی نهایت

دانلود بازی Celestine Mars Expedition 1.4 - ماموریت سفر به مریخ برای اندروید + پول بی نهایت

 

دانلود بازی Celestine Mars Expedition برای اندروید

| بازی ماموریت سفر به مریخ برای اندروید + پول بی نهایت |

 

Celestine Mars Expedition 1.4 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های ماجرایی می‌باشد که به تازگی از سوی کمپانی Mounik Interactive برای گیمرهای اندرویدی عرضه شده است. این بازی اندرویدی، مختص علاقه‌مندان به سری بازی‌های علمی و تخیلی است! ماجراجویی شما در سیاره مریخ آغاز می‌شود؛ جایی که شما به عنوان یکی از نیروهای متخصص به این سیاره اعزام شده‌اید تا از فعالیت‌های ساختاری و غیرطبیعی این سیاره رمزگشایی کنید. در طول این ماموریت، یک کشف تاریخی و بسیار مهم به دست می‌آید: جهانی قابل سکونت در زیر پوسته سیاره سرخ برقرار است و جانداران بسیاری در این سیاره سکونت دارند.

سفینه فضایی انسان‌ها، با موفقیت خود را به سیاره مریخ رسانده و در حالی که پوسته این سیاره را برای نفوذ به قسمت‌های زیرین حفاری می‌کرد، توسط گونه‌ای از بیگانگان مریخی مورد تهاجم قرار گرفت. با وقوع این رویداد، تمامی خدمه از بین می‌روند، به جز یکی از فضانوردان با نام فرانک (Frank) که در انتظار نیروهای نجات از کره زمین است. هم اکنون می توانید بازی Celestine Mars Expedition را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Celestine Mars Expedition :

– امکان کاوش در دنیایی ناشناخته از سیاره مریخ

– قابلیت تجربه گرانش مریخی و احساس تفاوت آن با زمین

– توانایی حرکت به قسمت‌های مختلف با جت‌پک اختصاصی

– امکان تجربه شرایط آب و هوایی مختلف در سطح سیاره سرخ

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Celestine Mars Expedition1 85x150 - دانلود بازی Celestine Mars Expedition 1.4 - ماموریت سفر به مریخ برای اندروید + پول بی نهایت Celestine Mars Expedition2 85x150 - دانلود بازی Celestine Mars Expedition 1.4 - ماموریت سفر به مریخ برای اندروید + پول بی نهایت Celestine Mars Expedition3 85x150 - دانلود بازی Celestine Mars Expedition 1.4 - ماموریت سفر به مریخ برای اندروید + پول بی نهایت Celestine Mars Expedition4 85x150 - دانلود بازی Celestine Mars Expedition 1.4 - ماموریت سفر به مریخ برای اندروید + پول بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 42 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR