دانلود بازی Head Soccer Heroes 2018 – Football Game 1.5.2 – قهرمانان فوتبال برای اندروید + دیتا

دانلود بازی Head Soccer Heroes 2018 - Football Game 1.5.2 - قهرمانان فوتبال برای اندروید + دیتا

 

دانلود بازی Head Soccer Heroes 2018 – Football Game برای اندروید

| بازی قهرمانان فوتبال برای اندروید + دیتا |

 

Head Soccer Heroes 2018 – Football Game 1.5.2 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های اکشن می‌باشد که به تازگی از سوی کمپانی Liga de Fútbol Profesional برای گیمرهای اندرویدی عرضه شده است. قهرمانان فوتبال، شما را به یکی از بهترین‌های لالیگا و دنیای فوتبال تبدیل می‌کند! اگر شما هم از علاقه‌مندان به دنیای فوتبال و جذابیت‌های آن هستید، در این بازی اندرویدی می‌توانید لذت تازه‌ای را در دنیای ستارگان فوتبال تجربه کنید. بسیاری از بازیکنان مطرح در دنیای لیگ‌های معتبر فوتبال، در این بازی گنجانده شده‌اند که با تعیین استراتژی خود و قرار دادن هریک از بازیکنان در پست تخصصی خود، می‌توانید آن‌ها را به ستارگان بی چون و چرای تاریخ رقابت‌ها تبدیل کرده و به مقام‌های قهرمانی برسید.

در این بازی، شما می‌بایست با تمرین‌های مداوم، وضعیت آمادگی بازیکنان خود را بهبود بخشیده و برای مسابقات پیش رو، آن‌ها را آماده کنید. علاوه بر این، شما می‌توانید بازیکنان جدید را نیز به استخدام باشگاه درآورده و با ارتقا دادن توانایی‌ها و مهارت‌های هریک از آنان، قله‌های موفقیت در دنیای بین‌المللی فوتبال را فتح کنید. هم اکنون می توانید بازی Head Soccer Heroes 2018 – Football Game را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Head Soccer Heroes 2018 – Football Game :

– محیط گرافیکی فوق‌العاده زیبا و عالی مختص طرفداران لالیگا

– تجربه‌ای لذت بخش در دنیای پرهیجان فوتبال با ستارگانی از قبیل کریستیانو رونالدو، مسی، گریزمن، نیمار، سوارز، بیل، بنزما و …

– دارا بودن انیمیشن‌های جذاب و دیدنی

– امکان تمرین کردن و بهبود توانایی‌های بازیکنان

– قابلیت ارتقای سطح توانایی بازیکنان

– امکان بازی به صورت آفلاین و آنلاین

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Head Soccer Heroes 2018 Football Game1 84x150 - دانلود بازی Head Soccer Heroes 2018 - Football Game 1.5.2 - قهرمانان فوتبال برای اندروید + دیتا Head Soccer Heroes 2018 Football Game2 84x150 - دانلود بازی Head Soccer Heroes 2018 - Football Game 1.5.2 - قهرمانان فوتبال برای اندروید + دیتا Head Soccer Heroes 2018 Football Game3 84x150 - دانلود بازی Head Soccer Heroes 2018 - Football Game 1.5.2 - قهرمانان فوتبال برای اندروید + دیتا Head Soccer Heroes 2018 Football Game4 84x150 - دانلود بازی Head Soccer Heroes 2018 - Football Game 1.5.2 - قهرمانان فوتبال برای اندروید + دیتا

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/Obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر Obb‌ وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به Obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 53 + 69 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR