دانلود بازی Football Strike – Multiplayer Soccer 1.27.1 – فوتبال چند نفره برای اندروید

دانلود بازی Football Strike - Multiplayer Soccer 1.13.1 - فوتبال چند نفره برای اندروید

 

دانلود بازی Football Strike برای اندروید

| بازی فوتبال چند نفره برای اندروید |

 

Football Strike – Multiplayer Soccer 1.27.1 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های ورزشی می‌باشد که به تازگی از سوی کمپانی Miniclip.com برای گیمرهای اندرویدی عرضه شده است. اگر شما نیز از علاقه‌مندان به دنیای فوتبال هستید، بازی فوتبال چند نفره می‌تواند شما را تا مدت‌ها با خود سرگرم کند. بدون شک می‌توان گفت که گیم‌پلی این بازی، هیچ شباهتی به عناوین دیگر ندارد. در این بازی اندرویدی، شما می‌توانید همراه با دوستان خود، رقابتی آنلاین و پرهیجان را در دنیای فوتبال تجربه کنید و یا اینکه حالت داستانی آن را به صورت تک نفره به پایان برسانید!

ورزش فوتبال، سن و سال خاصی را نمی‌شناسد! به همین سبب، طرفداران آن از دسته افرادی در رده‌های سنی مختلف در سراسر جهان هستند. در بازی فوتبال چند نفره، شما می‌توانید رقیبان خود را در سراسر جهان به چالش بکشانید. در هر یک از چالش‌ها، شما باید با ضرباتی دقیق، توپ را به سمت محل‌های مشخص شده از دروازه هدایت کنید و در این بین، مهارت شوت‌زنی خود را به رخ دیگران بکشید. هم اکنون می توانید بازی Football Strike – Multiplayer Soccer را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Football Strike – Multiplayer Soccer :

– امکان شوت زنی به سمت دروازه و یا مهار کردن توپ‌ها

– قابلیت شرکت در رقابت‌های آنلاین

– امکان بازی با دوستان و چالش با سایر پلیرهای سراسر جهان

– امکان انتخاب تیم‌ مورد علاقه از میان باشگاه‌های بارسلونا، بورسیا دورتموند، شالکه 04 و …

– قابلیت کسب مدال طلا

– امکان ارتقای کاراکترها

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Football Strike Multiplayer Soccer1 94x150 - دانلود بازی Football Strike - Multiplayer Soccer 1.27.1 - فوتبال چند نفره برای اندروید Football Strike Multiplayer Soccer2 94x150 - دانلود بازی Football Strike - Multiplayer Soccer 1.27.1 - فوتبال چند نفره برای اندروید Football Strike Multiplayer Soccer3 94x150 - دانلود بازی Football Strike - Multiplayer Soccer 1.27.1 - فوتبال چند نفره برای اندروید Football Strike Multiplayer Soccer4 94x150 - دانلود بازی Football Strike - Multiplayer Soccer 1.27.1 - فوتبال چند نفره برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 39 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR