دانلود DA-FormMaker 4.14.0 – نرم افزار ساخت فرم های تحت وب

دانلود DA-FormMaker 4.12.0 - نرم افزار ساخت فرم های تحت وب

 

دانلود DA-FormMaker

| نرم افزار ساخت فرم های تحت وب |

 

DA-FormMaker 4.14.0 نرم افزاری مفید و کاربردی به منظور ساخت فرم‌های تحت وب است. همانطور که می‌دانید، «فرم»ها در صفحات وب، نقش مهم و چشم‌گیری را در برقراری ارتباط با کاربران وب‌سایت ایفا می‌کنند. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما در نظر گرفته‌ایم، امکان ساخت آسان انواع فرم‌های تحت وب را برای شما فراهم می‌کند. ساخت چنین فرم‌هایی، معمولا نیازمند دانش برنامه‌نویسی وب و تسلط بر زبان‌های HTML و PHP است. اما به کمک این برنامه، شما می‌توانید فرم‌های خود را بدون نیاز به کدنویسی ایجاد کنید!

تنها کافیست که فرم مورد نیاز خود را با فیلدها و عناوین مختلف طراحی و نتیجه آن را تحویل بگیرید! علاوه بر این، شما میتوانید فرم‌های خود را به صورت رسپانسیو ایجاد کنید تا کاربران بتوانند از آن در سیستم‌های دسکتاپ و یا گوشی‌های هوشمند هم استفاده کنند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار DA-FormMaker را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار DA-FormMaker :

– امکان ساخت سریع انواع فرم‌های تحت وب

– عدم نیاز به تسلط بر زبان‌های برنامه‌نویسی

– قابلیت درج کدهای کپچا

– پشتیبانی از تمامی فیلدهای HTML

– امکان درج فایل‌های ضمیمه

– قابلیت درج فیلد تاریخ

– دارا بودن قالب‌های آماده و زیبا

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– برنامه را نصب کنید
– محتویات فولدر Crack (موجود در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید) را در محل نصب برنامه کپی کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 12 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR