دانلود بازی Car Driving In City 2.0 – رانندگی در شهر برای اندروید + پول بی نهایت

دانلود بازی Car Driving In City 1.4 - رانندگی در شهر برای اندروید + پول بی نهایت

 

دانلود بازی Car Driving In City برای اندروید

| بازی رانندگی در شهر برای اندروید + پول بی نهایت |

 

Car Driving In City 2.0 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های اکشن می‌باشد که به تازگی از سوی کمپانی BoneCracker Games برای گیمرهای اندرویدی عرضه شده است. بازی کامپیوتری رانندگی در شهر، تجربه‌ای منحصر به فرد و ایده‌ل را برای شما علاقه‌مندان به رانندگی اتومبیل به ارمغان می‌آورد. این بازی اندرویدی، شما را در قالب یک راننده اتومبیل حرفه‌ای وارد چشم‌انداز شهر می‌کند. همانطور که می‌دانید، رانندگی در شهر، قوانین سخت‌گیرانه‌تری داشته و برای آن، لازم است که مهارت‌های ویژه‌ای را از خود نشان دهید.

بازی رانندگی در شهر، به شما این قابلیت را می‌دهد که وسیله نقلیه مورد نظر خود را از میان اتومبیل‌های سبک یا سنگین انتخاب کرده و در دل شهر، به کاوش بپردازید. چشم‌اندازهای مختلف شهری، حضور سایر اتومبیل‌ها، امکان کسب مهارت‌های جدید و … از مهم‌ترین نکات قابل توجه در مورد این بازی به شمار می‌روند. هم اکنون می توانید بازی Car Driving In City را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Car Driving In City :

– شبیه‌سازی واقع‌گرایانه رانندگی در شهر

– دارا بودن سیستم ترافیک شهری

– دارا بودن نقشه گسترده شهری

– امکان انتخاب 15 مدل متنوع از انواع اتومبیل‌ها

– دارا بودن زوایای مختلف دوربین

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Car Driving In City1 150x71 - دانلود بازی Car Driving In City 2.0 - رانندگی در شهر برای اندروید + پول بی نهایت Car Driving In City2 150x71 - دانلود بازی Car Driving In City 2.0 - رانندگی در شهر برای اندروید + پول بی نهایت Car Driving In City3 150x71 - دانلود بازی Car Driving In City 2.0 - رانندگی در شهر برای اندروید + پول بی نهایت Car Driving In City4 150x71 - دانلود بازی Car Driving In City 2.0 - رانندگی در شهر برای اندروید + پول بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 64 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR