دانلود بازی Winter Mountain Sniper – Modern Shooter Combat 1.1.1 – تک تیرانداز زمستان برای اندروید + پول بی نهایت

دانلود بازی Winter Mountain Sniper - Modern Shooter Combat 1.1.1 - تک تیرانداز زمستان برای اندروید + پول بی نهایت

 

دانلود بازی Winter Mountain Sniper – Modern Shooter Combat برای اندروید

| بازی تک تیرانداز زمستان برای اندروید + پول بی نهایت |

 

Winter Mountain Sniper – Modern Shooter Combat 1.1.1 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های اکشن می‌باشد که به تازگی از سوی کمپانی Blockot Studios برای گیمرهای اندرویدی عرضه شده است. اگر شما نیز از علاقه‌مندان به سری بازی‌های اکشن و اول شخص هستید، بازی تک تیرانداز زمستان تجربه‌ای بسیار سرگرم کننده را برایتان به ارمغان می‌آورد! در این بازی، شما به عنوان کاراکتری نقش‌آفرینی می‌کنید که می بایست جهان را از شر افراد جنایتکار نجات دهد. شما و سایر اعضای تیم، در یک روز سرد زمستانی اعزام می‌شوید. نیروهای تروریستی، سعی دارند با استفاده از سلاح‌های خود، بر مردمان بی‌گناه آتش بکشند، این وظیفه شما و اعضای تیم‌تان است که پیش از عملی شدن این نقشه‌ها، دشمنان را یکی پس از دیگری از بین ببرید.

در بازی تک تیرانداز زمستان، شما یک قهرمان حرفه‌ای و متخصص در استفاده از اسلحه اسنایپر هستید که تمامی نقشه‌های دشمن برای از بین بردن شهر و مردمان بی‌گناه را خنثی کنید. در این بازی، شما می‌توانید برای شکتار دشمنان خود، از مجموعه‌ای متنوع از سلاح‌ها استفاده کنید. تخصص اصلی شما به عنوان شخصیت مهم این بازی، استفاده از اسلحه تک تیرانداز است؛ بدین منظور می‌بایست در محلی مناسب به انتظار حرکات نیروهای دشمن باشید و در فرصتی مناسب، با یک شلیک صحیح او را از پای در آورید. هم اکنون می توانید بازی Winter Mountain Sniper – Modern Shooter Combat را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Winter Mountain Sniper – Modern Shooter Combat :

– شبیه‌سازی دقیق محیط‌های کوهستانی

– دارا بودن مجموعه‌ای متنوع از انواع سلاح‌ها

– قابلیت رویارویی با دشمنانی از سراسر جهان

– امکان استفاده از نارنجک‌های انفجاری

– شبیه‌سازی بسیار دقیق سلاح‌ها، تانک‌ها و …

– صداپردازی عالی

– گرافیک کنسولی

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Winter Mountain Sniper1 150x94 - دانلود بازی Winter Mountain Sniper - Modern Shooter Combat 1.1.1 - تک تیرانداز زمستان برای اندروید + پول بی نهایت Winter Mountain Sniper2 150x94 - دانلود بازی Winter Mountain Sniper - Modern Shooter Combat 1.1.1 - تک تیرانداز زمستان برای اندروید + پول بی نهایت Winter Mountain Sniper3 150x94 - دانلود بازی Winter Mountain Sniper - Modern Shooter Combat 1.1.1 - تک تیرانداز زمستان برای اندروید + پول بی نهایت Winter Mountain Sniper4 150x94 - دانلود بازی Winter Mountain Sniper - Modern Shooter Combat 1.1.1 - تک تیرانداز زمستان برای اندروید + پول بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 50 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR