دانلود بازی Extreme Car Driving Simulator 2 1.4.2 – شبیه سازی رانندگی 2 برای اندروید + پول بی نهایت

دانلود بازی Extreme Car Driving Simulator 2 1.0.3 - شبیه سازی رانندگی 2 برای اندروید + پول بی نهایت

 

دانلود بازی Extreme Car Driving Simulator 2 برای اندروید

| بازی شبیه سازی رانندگی برای اندروید + پول بی نهایت |

 

Extreme Car Driving Simulator 2 1.4.2 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های ماشین سواری می‌باشد که به تازگی از سوی کمپانی AxesInMotion Racing برای گیمرهای اندرویدی عرضه شده است. بازی‌های مسابقات اتومبیل‌رانی، همواره طرفداران بسیاری را در کنسول‌های مختلف بازی داشته‌اند. با گسترش کاربرد دستگاه‌‌های قابل حمل و توسعه هرچه بیشتر سیستم‌ عامل موفق اندروید، این دسته از بازی‌های مهیج و محبوب، به مارکت‌های موبایل نیز راه پیدا کردند. در این مطلب از سایت یاس دانلود، با معرفی یکی از جدیدترین بازی‌های سبک مسابقه‌‌ای در خدمت شما علاقه‌مندان هستیم.

اولین نسخه از این بازی یعنی Extreme Car Driving Simulator ، با استقبال بی‌نظیری از سوی کاربران و گیمرها مواجه شد و به همین سبب، سازندگان آن نسخه دوم این بازی محبوب را نیز عرضه کردند. نسخه دوم این بازی جذاب و پرهیجان، مجموعه‌ای از اتومبیل‌های مدرن و اسپرت را در اختیار شما می‌گذارد تا به کمک آنان، از تجربه رقابت‌های اتومبیل‌رانی پرسرعت در سطح شهر، لذت ببرید. هم اکنون می توانید بازی Extreme Car Driving Simulator 2 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Extreme Car Driving Simulator 2 :

– دارا بودن محتوای کاملا رایگان بازی

– دارا بودن انواع مختلفی از دشمنان

– شخصیت‌پردازی بسیار متنوع

– دارا بودن ابزارهای مختلف برای پرتاب لاک پشت‌ها

– امکان کسب 80 نوع دستاورد مختلف

– ذخیره‌سازی بازی در فضای ابری

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Extreme Car Driving Simulator 21 150x84 - دانلود بازی Extreme Car Driving Simulator 2 1.4.2 - شبیه سازی رانندگی 2 برای اندروید + پول بی نهایت Extreme Car Driving Simulator 22 150x84 - دانلود بازی Extreme Car Driving Simulator 2 1.4.2 - شبیه سازی رانندگی 2 برای اندروید + پول بی نهایت Extreme Car Driving Simulator 23 150x84 - دانلود بازی Extreme Car Driving Simulator 2 1.4.2 - شبیه سازی رانندگی 2 برای اندروید + پول بی نهایت Extreme Car Driving Simulator 24 150x84 - دانلود بازی Extreme Car Driving Simulator 2 1.4.2 - شبیه سازی رانندگی 2 برای اندروید + پول بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 84/85 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR