دانلود CyberLink ActionDirector Ultra 3.0.3429.0 – ساخت و ویرایش ویدیوهای اکشن

دانلود CyberLink ActionDirector Ultra 3.0.2219.0 - ساخت و ویرایش ویدیوهای اکشن

 

دانلود CyberLink ActionDirector Ultra

| ساخت و ویرایش ویدیوهای اکشن |

 

CyberLink ActionDirector Ultra 3.0.3429.0 نام یک نرم افزار جدید و قدرتمند، متناسب با نیاز علاقه‌مندان به دنیای فیلم‌برداری اکشن است. همانطور که می‌دانید، صنعت فیلم‌سازی در دنیای امروز پیشرفت چشم‌گیری داشته و سالانه آثار برجسته‌ای در ژانرهای مختلف به سینما عرضه می‌شود. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما در نظر گرفته‌ایم، بهترین ابزارها را برای ایجاد یک فیلم اکشن و حرفه‌ای در اختیار شما می‌گذارد. با استفاده از این امکانات، شما به سادگی می‌توانید از تجربه ساخت فیلم‌هایی مدرن در محیط این نرم افزار لذت ببرید.

اگر شما هم قصد دارید که یک جلوه ویدیویی جذاب از حرکات اکشن را به شکلی حرفه‌ای به نمایش بگذارید، این نرم افزار شما را به بهترین ابزارها مجهز خواهد کرد. علاوه بر سرعت و سادگی بسیار، حتی کاربران مبتدی هم می‌توانند از ویژگی‌های موجود در این نرم افزار نهایت استفاده را ببرند. از این نرم افزار، شما می‌توانید جلوه‌های تصویری مورد نظرتان را به راحتی بر روی فیلم‌ها اعمال کرده و فیلم‌های اکشن و چشم‌نواز خود را با جلوه‌هایی خارق‌العاده به نمایش بگذارید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار CyberLink ActionDirector Ultra را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار CyberLink ActionDirector Ultra :

– پشتیبانی کامل از ویدیوهای 4K

– امکان ساخت فیلم‌های صحنه آهسته

– قابلیت به اشتراک‌گذاری آسان ویدیوها در Facebook, YouTube, Vimeo و …

– قابلیت اضافه کردن فایل‌های صوتی به پس‌زمینه

– دارا بودن مجموعه‌ای از ابزارهای حرفه‌ای برای ویرایش حرفه‌ای فیلم‌ها

– پشتیبانی کامل از Drag & Drop

– سازگاری کامل با طیف وسیعی از انواع فرمت‌های ویدیویی

– قابلیت ساخت ویدیوهای تمیز و فاقد نویز

– توانایی ساخت چشم‌اندازهای 360 درجه ویدیویی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 581 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR