دانلود بازی Bomber Crew USAAF برای PC

دانلود بازی Bomber Crew برای PC

 

دانلود بازی Bomber Crew USAAF برای کامپیوتر

| بازی خدمه بمب‌افکن |

| نسخه PLAZA |

 

Bomber Crew USAAF بازی کم حجم جدیدی در سبک سری بازی‌های استراتژیک می باشد که در سال 2017 توسط Runner Duck ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. خدمه خود را برای ایفای نقش در یک ماموریت حماسی و بسیار مهم آماده کنید. جایی که آسمان‌، غرق در حرکات، مانورها و تصمیمات شما خواهد شد. در این بازی، شما می‌بایست بمب‌افکن مورد نظر خود را انتخاب و استخدام کنید و با آموزش دادن مهارت‌های خاص به او، شاهد اجرای وظایف او باشید. ولی همواره باید مدنظر داشت که این نقش، بسیار مهم و کلیدی است؛ چرا که ارتکاب اشتباه در آن، مساوی با مرگ دائمی خواهد بود.

این بازی، در واقع ترکیبی از سبک بازی‌های استراتژیک و شبیه‌سازی پرواز است که در آن شما می‌بایست با مهارت‌هایی مخصوص، با استفاده از هواپیماهای جنگی شروع به پرتاب بمب کنید. ماموریت‌های شما در بازی خدمه بمب‌افکن، بسیار حساس و حیاتی هستند. بدین سبب لازم است که برای پیروزی در نبردهای جنگ جهانی دوم، تمامی تصمیمات خود را با بررسی دقیق اتخاذ کرده باشید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Bomber Crew USAAF را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Bomber Crew2 300x169 - دانلود بازی Bomber Crew USAAF برای PC Bomber Crew3 300x169 - دانلود بازی Bomber Crew USAAF برای PC

 

Bomber Crew4 300x169 - دانلود بازی Bomber Crew USAAF برای PC Bomber Crew1 300x169 - دانلود بازی Bomber Crew USAAF برای PC

 

تریلر بازی Bomber Crew:

 

 



مهرگان آی‌تی


Included:

Bomber Crew Skin Pack
Bomber Crew Secret Weapons DLC
Bomber Crew Official Soundtrack

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7/8.1/10 x86/x64
Processor: Intel Core i3-530 (4 * 3000) or Equivalent
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Geforce 9800 GT (1024 MB)
Storage: 500 MB Available Space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7/8.1/10 x86/x64
Processor: Intel Core i3-6300 (2*3800) or Equivalent
Memory: 2 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 560 Ti (1024 MB)
Storage: 500 MB Available Space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

– کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

– در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 1.17 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR