دانلود PDF Forte 2.2.1 – تبدیل اسناد مختلف به PDF

دانلود PDF Forte 2.2.1 - تبدیل اسناد مختلف به PDF

 

دانلود PDF Forte

| تبدیل اسناد مختلف به PDF |

 

PDF Forte 2.2.1 نام یک نرم افزار مفید و قدرتمند، به منظور تبدیل فرمت اسناد مختلف به فرمت PDF است. در سال‌های اخیر، فایل‌های PDF کاربرد گسترده‌ای در انواع زمینه‌های آموزشی، دفاتر اداری و … را داشته‌اند. همین امر سبب شده که از این فرمت، به عنوان یک استاندارد شناخته شده در زمینه‌های گوناگون استفاده گردد. اگر شما نیز می‌خواهید که فایل‌های متنی یا اسناد مورد نظر خود را به فرمت PDF تبدیل کنید، نرم افزار PDF Forte می‌تواند نقش مفیدی را در این میان برایتان بازی کند.

به کمک این نرم افزار، شما به سادگی می‌تواند فایل‌های ورد، اکسل و پاورپوینت را به فرمت PDF تبدیل و ذخیره‌سازی کنید. به طور کلی، این نرم افزار قادر است تمامی فایل‌های شما با فرمت‌های DOC, DOCX, XLS, XLSX, PPT, PPTX, JPG, JPEG, PNG, BMP, PSD, DWG را دریافت و سپس آنان را به فرمت محبوب PDF تبدیل کند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار PDF Forte را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار PDF Forte :

– رابط گرافیکی ساده و زیبا

– امکان تبدیل فایل‌های Word به PDF

– قابلیت تبدیل فایل‌های Excel به PDF

– توانایی تبدیل فایل‌های PowerPoint به PDF

– امکان تبدیل فایل‌های گرافیکی به فرمت پی‌دی‌اف

– امکان رمزگذاری اسناد PDF

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 41 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR