دانلود VirtualDVD 8.7.0 – نرم افزار ساخت درایو مجازی CD/DVD

دانلود VirtualDVD 7.6 - نرم افزار ساخت درایو مجازی CD/DVD

 

دانلود VirtualDVD

| نرم افزار ساخت درایو مجازی CD/DVD |

 

VirtualDVD 8.7.0 نام یک نرم افزار رایگان و کم‌حجم به منظور ساخت درایو مجازی CD/DVD از انواع فرمت‌های ایمیج است. این روزها، فرمت‌های ایمیج کاربردی گسترده‌ای در دنیای کامپیوتر دارند و در موقعیت‌های مختلف، کاربران تصمیم می‌گیرند که آن‌ها را مورد استفاده قرار دهند. اگر شما هم به دنبال یک ابزار ساده و سبک برای تهیه درایو مجازی از دیسک‌های ایمیج هستید، ما به شما نرم افزار جدید VirtualDVD را پیشنهاد می‌کنیم.

این نرم افزار ساده و کم حجم، شما را قادر می‌سازد که ایمیج‌های خود را بر روی سیستم مونت کنید و از قابلیت‌های آن، همچون یک دیسک واقعی CD/DVD بهره‌مند شوید. شما به آسانی می‌توانید این نرم افزار را نصب و ایمیج‌های خود را به کمک آن مجازی سازی کنید. از مهم‌ترین ویژگی‌های این برنامه می‌توان به سازگاری با دیسک‌های سی‌دی، دی‌وی‌دی و بلوری اشاره کرد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار VirtualDVD را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار VirtualDVD :

– سازگاری کامل فرمت‌های ایمیج CD/DVD/Blu-ray

– پشتیبانی از فرمت‌های ISO, BIN, CUE و …

– امکان مجازی‌سازی آسان و سریع

– قابلیت مونت همزمان 24 فایل مختلف

– مناسب با نیاز کابران مبتدی و یا حرفه‌ای

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 3.66 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR