دانلود Mentor Graphics IE3D 15.0 – نرم افزار شبیه سازی و آنالیز مدارهای الکترونیکی

دانلود Mentor Graphics IE3D 15.0 - نرم افزار شبیه سازی و آنالیز مدارهای الکترونیکی

 

دانلود Mentor Graphics IE3D

| نرم افزار شبیه سازی و آنالیز مدارهای الکترونیکی |

 

Mentor Graphics IE3D 15.0 نام یک نرم افزار جدید و قدرتمند به منظور شبیه‌سازی و آنالیز سیگنال‌ مدارهای الکترونیکی است. این نرم افزار با مجموعه‌ای از قابلیت‌های پیشرفته و کاربردی، مهندسان دنیای الکترونیک را قادر می‌سازد تا دامنه نیازهای خود برای طراحی مدارها و آنالیز سیگنال‌های آنان را به طور کامل تحت پوشش قرار دهند. همانطور که می‌دانید، امروزه کاربرد بردهای الکترونیکی در انواع دستگاه‌ها و تجهیزات غیرقابل چشم‌پوشی است. فرآیند طراحی، عیب‌یابی، تست مسیرها، آنالیز سیگنال‌ها و … در صورتی که به درستی انجام نگیرند، خرابی‌های بسیاری را در اینگونه دستگاه‌ها به بار خواهند آورد.

Mentor Graphics IE3D یک نرم افزار کاربردی جدید به منظور ارزیابی سلامت سیگنال مدارهای الکترونیکی است. در تولید اینگونه مدارات، دشواری‌های بسیاری در پیش روی تولید‌کننده وجود دارد که بدون در اختیار داشتن ابزارهای مخصوص، امکان حل اینگونه مسائل برایشان غیرممکن است. نرم افزار مذکور قادر است سلامت سیگنال‌ در مدارهای الکترونیکی را با بررسی تمامی امواج الکترومغناطیسی مورد بررسی قرار دهد؛ چرا که یکی از رایج‌ترین ایرادات مرتبط با این مدارها، امواجی از این دست هستند. استفاده از این نرم افزار باعث می‌شود که پیش از ورود به مراحل تولید واقعی، تمامی آنالیزها در محیطی مجازی انجام گیرند تا از سلامت محصول اطمینان حاصل شود. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Mentor Graphics IE3D را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Mentor Graphics IE3D :

– امکان به اشتراک گذاری اینترنت سیمی به صورت WiFi

– مناسب برای تبدیل شبکه LAN در لپ تاپ به WiFi

– عدم نیاز به تعویض مودم

– امکان به اشتراک گذاری اینترنت به صورت بی سیم

– عدم وجود محدودیت برای اتصال دستگاه‌ها

– پشتیبانی از نسخه‌های مختلف ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 244 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR