دانلود بازی theHunter Call of the Wild Mississippi Acres Preserve برای PC

دانلود بازی theHunter Call of the Wild Medved Taiga برای PC

 

دانلود بازی theHunter Call of the Wild برای کامپیوتر

| بازی شکار حیوانات طبیعت |

| نسخه CODEX |

 

بروزرسانی در تاریخ 1400/09/16: نسخه جدید theHunter Call of the Wild Mississippi Acres Preserve-CODEX به همراه تمام DLC ها جایگزین شد …
بروزرسانی در تاریخ 1400/09/23: نسخه کم‌حجم theHunter: Call of the Wild – Complete Collection v2175916 + 34 DLCs – FitGirl اضافه شد…

theHunter Call of the Wild Mississippi Acres Preserve بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های ماجرایی و شبیه سازی می باشد که در سال 2017 توسط Expansive Worlds ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. اگر شما نیز دوست دارید که در دل طبیعت، به شکار حیوانات مختلف بروید، بازی شبیه‌سازی جدیدی که برایتان در نظر گرفته‌ایم، شما را در مناطق مختلفی از طبیعت به شکار حیوانات دعوت می‌کند. اکنون، چالشی مهم در مورد شکار حیوانات طبیعت برای شما در نظر گرفته شده است. نسخه جدیدی از این بازی که همراه با کلیه DLCهای قبل در اختیار شما قرار داده شده، سفر به آمریکای جنوبی را برای شما به همراه دارد؛ سفری که پر از ماجراجویی جذاب و مهیج برای شکار انواع حیوانات بومی است.

چشم‌اندازی خشن و بسیار زیبا از یخ‌بندان‌های سیبری، جنگل‌های توندرا، خلیج‌های یخی، مناطق برفی و … از مناطقی هستند که شما برای شکار حیوانات به دل طبیعت می‌روید. در این بازی، شما می‌بایست با استفاده از سلاح‌هایی که در اختیار دارید، به شکار حیواناتی از قبیل گوزن، گراز وحشی، گوزن کانادایی، اردک و … بروید. منطقه چند ده کیلومتری که در این بازی برای شما طراحی شده، منطقه‌ای پهناور را در پیش رویتان می‌گذارد که چشم‌اندازی نزدیک به واقعیت را داراست. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی theHunter Call of the Wild را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

theHunter Call of the Wild Medved Taiga2 300x169 - دانلود بازی theHunter Call of the Wild Mississippi Acres Preserve برای PC theHunter Call of the Wild Medved Taiga1 300x169 - دانلود بازی theHunter Call of the Wild Mississippi Acres Preserve برای PC

 

theHunter Call of the Wild Medved Taiga3 300x169 - دانلود بازی theHunter Call of the Wild Mississippi Acres Preserve برای PC theHunter Call of the Wild Medved Taiga4 300x169 - دانلود بازی theHunter Call of the Wild Mississippi Acres Preserve برای PC

 

تریلر بازی theHunter Call of the Wild :

 

 



مهرگان آی‌تی


FitGirl Repack Features:

 Based on theHunter.Call.of.the.Wild.Mississippi.Acres.Preserve-CODEX ISO release: codex-thehunter.call.of.the.wild.mississippi.acres.preserve.iso (41,656,647,680 bytes)
Game version: v2175916, 34 DLCs are included and activated
100% Lossless & MD5 Perfect: all files are identical to originals after installation
NOTHING ripped, NOTHING re-encoded
Significantly smaller archive size (compressed from 38.8 to 17.6 GB)
Installation takes from 12 to 35 minutes, depending on your config
After-install integrity check so you could make sure that everything installed properly
HDD space after installation: 67.3 GB (up to 70.3 GB during installation)
Use “Language Selector.exe” in game root to change the game language
Repack uses XTool library by Razor12911
At least 2 GB of free RAM (inc. virtual) required for installing this repack

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: 64bit OS – Windows 7
Processor: Intel i3-4170
Graphics: NVIDIA GTX 660 / ATI HD7870 – 1GB VRAM

سیستم پیشنهادی :

OS: 64bit OS – Windows 10
Processor: Intel i7 Quad-Core
Graphics: NVidia GTX 760 / R9 270x – 4GB VRAM

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

– کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

– در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 40.7/18.5 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR