دانلود Blumentals Easy GIF Animator Professional 7.2.0.60 – ساخت انیمیشن های متحرک

دانلود Blumentals Easy GIF Animator Professional 7.0.0.58 - ساخت انیمیشن های متحرک

 

دانلود Blumentals Easy GIF Animator

| نرم افزار ساخت آسان انیمیشن های متحرک |

 

Blumentals Easy GIF Animator Professional 7.2.0.60 نام یک نرم افزار مفید و کاربردی به منظور ساخت انیمیشن‌های متحرک برای به اشتراک‌گذاری در فضای وب است. همانطور که می‌دانید، امروزه انیمیشن‌های متحرک گیف (GIF) کاربرد عمده‌ای در شبکه‌های اجتماعی دارند. از این دسته فایل‌های گرافیکی، در اپلیکیشن‌های تلگرام، واتس‌اپ، ساخت بنرهای متحرک و … استفاده بسیاری می‌شود. اگر شما نیز به دنبال ابزاری جهت ساخت این دسته از انیمیشن‌ها هستید، نرم افزار Blumentals Easy GIF Animator می‌تواند این کار را برایتان به بهترین شکل ممکن انجام دهد.

به کمک این نرم افزار، شما می‌توانید انیمیشن‌های خود را وارد محیط برنامه کرده و آن‌ها را ویرایش کنی. همچنین در صورت تمایل می‌توانید ساخت یک بنر تبلیغاتی یا انیمیشن کوتاه را خودتان از ابتدا آغاز کنید. به کمک این نرم افزار حرفه‌ای، شما می‌توانید افکت‌های حرکتی بسیار زیبایی را در انیمیشن‌های خود به کار گیرید و نتیجه آن را در شبکه‌های مختلف به اشتراک بگذارید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Blumentals Easy GIF Animator را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Blumentals Easy GIF Animator :

– قابلیت ساخت آسان انیمیشن‌های متحرک برای بنرهای تبلیغاتی، دکمه‌ها و یا تصاویر

– امکان ساخت انیمیشن‌های گیف از ابتدا

– قابلیت ویرایش تصاویر GIF

– امکان اضافه کردن جلوه‌های گرافیکی به انیمیشن‌ها

– قابلیت ساخت متون متحرک زیبا

– قابلیت فشرده‌سازی تصاویر متحرک برای استفاده دز فضای وب

– امکان تنظیم آسان شفافیت

– امکان ذخیره‌سازی انیمیشن‌ها در فرمت فلش

– امکان بهره‌مندی از فرمت‌های گرافیکی مختلف در انیمیشن‌ها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 23.5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR