دانلود Microsoft Edge 42.0.0.2033 – مرورگر مایکروسافت اج برای اندروید

دانلود Microsoft Edge Preview 1.0.0.1001 - مرورگر مایکروسافت اج برای اندروید

 

دانلود Microsoft Edge برای اندروید

| مرورگر مایکروسافت اج برای اندروید |

 

Microsoft Edge 42.0.0.2033 اولین نسخه از مرورگر محبوب مایکروسافت اج، برای سیستم‌عامل اندروید است. کمپانی مایکروسافت در سال‌های گذشته با عرضه منظم نسخه‌های مختلف سیستم‌عامل ویندوز 10 موبایل، خود را به تنهایی وارد رقابت سختی با سیستم‌عامل اندروید و iOS کرد. اما سرانجام بعد از تلاش‌های فراوان، مایکروسافت شکست رسمی ویندوز 10 موبایل را اعلام کرد؛ زیرا عدم توجه برنامه‌نویسان به این سیستم‌عامل، روز به روز محبوبیت این سیستم‌عامل را کاهش می‌داد. با پایان غم‌انگیز ویندوز 10 موبایل، مایکروسافت تصمیم گرفت سرویس‌های انحصاری خود را برای سیستم‌عامل‌های محبوبی همچون اندروید و iOS نیز عرضه کند و رقابت در بازار مرورگرها را از دست ندهد.

مایکروسافت اج، نام مرورگر رسمی مایکروسافت در سیستم عامل ویندوز 10 است که اولین نسخه آن برای سیستم عامل اندروید منتشر می‌شود. شما کاربران با ورود به حساب کاربری خود، می‌توانید داده‌های مرورگر مایکروسافت اج در انواع دستگاه‌های دسکتاپ و موبایل را همدیگر ادغام و از تجربه‌ی کاربری خود در محیط این مرورگر وب قدرتمند لذت ببرید. هم اکنون می توانید نرم افزار Microsoft Edge برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Microsoft Edge :

– پشتیبانی از قابلیت Continue on PC

– سینک بلادرنگ داده‌های مرورگر

– دارا بودن حالت مطالعه

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Microsoft Edge1 84x150 - دانلود Microsoft Edge 42.0.0.2033 - مرورگر مایکروسافت اج برای اندروید Microsoft Edge2 84x150 - دانلود Microsoft Edge 42.0.0.2033 - مرورگر مایکروسافت اج برای اندروید Microsoft Edge3 84x150 - دانلود Microsoft Edge 42.0.0.2033 - مرورگر مایکروسافت اج برای اندروید Microsoft Edge4 84x150 - دانلود Microsoft Edge 42.0.0.2033 - مرورگر مایکروسافت اج برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 65 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR