دانلود بازی Edemion 1.03 – ماجراجویی در تاریکی برای اندروید

دانلود بازی Edemion 1.03 - ماجراجویی در تاریکی برای اندروید

 

دانلود بازی Edemion برای اندروید

| بازی ماجراجویی در تاریکی برای اندروید |

 

Edemion 1.03 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های ماجرایی می‌باشد که به تازگی از سوی کمپانی Rockdevels برای گیمرهای اندرویدی عرضه شده است. این بازی جدید و سرگرم‌کننده، در حال و هوای بازی محبوب لیمبو (LIMBO) ساخته و عرضه شده است. بازی محبوبی که در مدت زمان کم توانست رکورد برترین‌ها را در استور اندروید و iOS جا به جا کند. بازی ماجراجویی در تاریکی، شما در قالب یک فرد هندی به تصویر می‌کشد که مسیر جنگجویان را در پیش می‌گیرد.

این مسیر، سرشار از خطرات و موانع مختلف است که تا وقتی آنان را تجربه نکنید، نمی‌توان آن‌ها را پیش‌بینی کرد. حاکم سرزمین به شما دستور داده که این مسیر را طی کنید تا مهارت‌های‌تان به آزمایش گذاشته شود. در حین گذر از سطوح مختلف این بازی، لازم است که حواس خود را کاملا جمع کنید؛ چرا که خطر در همین نزدیکی‌هاست! هم اکنون می توانید بازی Edemion را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Edemion:

– دارا بودن گیم‌پلی سرگرم‌کننده در سبک و سیاق بازی لیمبو

– امکان ماجراجویی در جنگل‌های تیره و تار

– شبیه‌سازی بسیار عالی عناصر محیطی

– صداپردازی عالی

 

تصاویری از محیط بازی :

 

 Edemion1 150x84 - دانلود بازی Edemion 1.03 - ماجراجویی در تاریکی برای اندروید Edemion2 150x84 - دانلود بازی Edemion 1.03 - ماجراجویی در تاریکی برای اندروید Edemion3 150x84 - دانلود بازی Edemion 1.03 - ماجراجویی در تاریکی برای اندروید Edemion4 150x84 - دانلود بازی Edemion 1.03 - ماجراجویی در تاریکی برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 32 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR