دانلود بازی Dragon Hills 2 1.1.8 – تپه اژدها 2 برای اندروید + پول بی نهایت

دانلود بازی Dragon Hills 2 1.0.1 - تپه اژدها 2 برای اندروید + پول بی نهایت

 

دانلود بازی Dragon Hills 2 برای اندروید

| بازی تپه اژدها 2 برای اندروید + پول بی نهایت |

 

Dragon Hills 2 1.1.8 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های اکشن می‌باشد که به تازگی از سوی کمپانی Rebel Twins برای گیمرهای اندرویدی عرضه شده است. سازندگان بازی تپه اژدها (Dragon Hills) به عنوان یکی از محبوب‌ترین بازی‌های موجود در مارکت اندروید، پس از مدت‌ها انتظار سرانجام نسخه دوم این بازی پرطرفدار را منتشر کردند. به آن دسته از افرادی که از تجربه بازی تپه اژدها لذت می‌برند، این مژده را می‌دهیم که نسخه دوم این بازی با قابلیت‌های کاملا جدید و بسیار جذاب منتشر شده است.

در نسخه دوم این بازی، حضور پر رنگی از زامبی‌های دیوانه را شاهد هستیم! گذشته از آن، اژدها و حتی گاوچران‌های دوست‌داشتنی نیز جزئی جدانشدنی از نسخه دوم این بازی به شمار می‌روند. حمله نهایی زامبی‌ها به دنیا آغاز شده و این شما هستید که به کمک اژدهای خود می بایست در برابر آنان ایستادگی کنید. هم اکنون می توانید بازی Dragon Hills 2 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Dragon Hills 2 :

– گیم‌پلی جذاب، سریع و خشن

– دارا بودن چشم‌اندازهای قابل تخریب از ساختمان‌ها، پل‌ها و …

– دارا بودن 21 برج مختلف برای فتح کردن

– امکان بهره‌گیری از سلاح‌های قابل ارتقا

– یادگیری بسیار آسان

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Dragon Hills 22 150x84 - دانلود بازی Dragon Hills 2 1.1.8 - تپه اژدها 2 برای اندروید + پول بی نهایت Dragon Hills 23 150x84 - دانلود بازی Dragon Hills 2 1.1.8 - تپه اژدها 2 برای اندروید + پول بی نهایت Dragon Hills 21 150x84 - دانلود بازی Dragon Hills 2 1.1.8 - تپه اژدها 2 برای اندروید + پول بی نهایت Dragon Hills 24 150x84 - دانلود بازی Dragon Hills 2 1.1.8 - تپه اژدها 2 برای اندروید + پول بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 66 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR