دانلود Autodesk Mudbox 2024 x64 – نرم افزار طراحی مدل های 3 بعدی

دانلود Autodesk Mudbox 2018.1 - نرم افزار طراحی مدل های 3 بعدی

 

دانلود Autodesk Mudbox

| نرم افزار طراحی مدل های 3 بعدی |

 

Autodesk Mudbox 2024 x64 نام یک ابزار تخصصی و بسیار قدرتمند، در زمینه ترسیم و طراحی مدل‌های 3 بعدی در سیستم‌های کامپیوتری است. در دهه‌های قبل، فرآیند طراحی و تولید با مشکلات بسیاری مواجه بود. این مراحل در حوزه صنعت، با صرف زمان بسیار طولانی، کیفیت نامطلوب و همچنین هزینه‌های بسیار بالا انجام می‌گرفتند. اما امروزه به لطف پیشرفت سیستم‌های کامپیوتری، طرحان به آسانی می‌توانید با آزمون و خطای بسیار، نهایتا به طرحی ایده آل دست پیدا کرده و آن را در عمل به کار بگیرند. یکی از جدیدترین نرم افزارهای ارائه شده از سوی کمپانی Autodesk، شما را در طراحی مدل‌های 3 بعدی یاری خواهد کرد.

این نرم افزار، تمرکز ویژه‌ای بر طراحی چهره و ترسیم مدل‌های 3 بعدی از چهره افراد دارد. از این جهت، بسیاری از فعالان حوزه انیمیشن و یا حتی ساخت مجسمه‌هایی از چهره اشخاص تاریخی، از این نرم افزار استفاده می‌کند. اگر شما هم به شکل مقدماتی با محصولات اتودسک آشنایی داشته باشید، با استفاده از نرم افزار مادباکس می‌توانید مجسمه‌ چهره‌ای مختلف را طراحی و یا نقاشی‌های خود را با تکسچرهای واقعی طراحی کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Autodesk Mudbox را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Autodesk Mudbox :

– دارا بودن ابزار حرفه‌ای و پیشرفته در زمینه مجسمه‌سازی

– مناسب برای طراحی‌های دقیق

– قابلیت نقاشی مستقیم بر روی یک مدل 3 بعدی

– دارا بودن لایه‌های 3 بعدی

– دارا بودن قدرت بسیار بالا در رندرینگ مدل‌ها

– امکان‌ بهره‌گیری از براش‌های مختلف

 



مهرگان آی‌تی


System Requirements:

OS:Windows® 10 Professional, Windows 10® version 1607 or higher operating system
RAM:4 GB of RAM (8 GB or more recommended)
CPU:64-bit Intel® or AMD® multi-core processor
Disk Space:1 GB of free disk space for install

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 962 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR