دانلود Redshift 2.5.48 – موتور رندر فوق پیشرفته برای مایا، تری دی مکس، هودینی و سینما 4 دی

دانلود Redshift 2.5.32 - موتور رندر فوق پیشرفته برای مایا، تری دی مکس، هودینی و سینما 4 دی

 

دانلود Redshift

| موتور رندر فوق پیشرفته برای مایا، تری دی مکس، هودینی و سینما 4 دی |

 

Redshift 2.5.48 نام یک موتور رندر فوق پیشرفته و جدید است که در مدت زمان اندکی که از عرضه آن می‌گذرد، توجه بسیاری از شرکت‌های انیمیشن‌سازی و تبلیغاتی را به خود جلب کرده و توانسته محبوبیت بسیاری را متوجه خود سازد. سازندگان رد شیفت، نیاز کاربران را به خوبی می‌شناسند و به همین سبب با عرضه این ابزار، در جهت رفع آنان اقدام کرده است. Redshift، یک موتور رندر فوق پیشرفته برای طرح های سه بعدی شما در نرم افزار مایا می‌باشد که با استفاده از آن می‌توانید به جلوه‌های طراحی شده خود، طعم زندگی ببخشید.

در حال حاضر، هزاران سازمان شناخته شده و کمپانی‌های مطرح در سراسر دنیا، برای پروژه‌های خود از رد شیفت استفاده می‌کنند و آثار برجسته‌ای را نیز به بازار عرضه داشته‌اند. Redshift یک ابزار رندرینگ GPU است که با استفاده از آن می‌توانید مدل‌های سه بعدی خود در انواع نرم افزارهای Maya, 3ds Max, Cinema 4D, Houdini خود را با رندرینگ سریع و پیشرفته، به طرح‌هایی همچون واقعیت تبدیل کنید.هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Redshift را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Redshift :

– دارا بودن مدیریت کننده حرفه‌ای حافظه سیستم

– بهره‌گیری از قدرت خام GPU و سرعت بسیار بالا

– امکان خلق جلوه‌های حرکتی با تار و شفاف کردن

– ررندرینگ دقیق تار مو

– دارا بودن C++ SDK داخلی برای نیازهای پیشرفته‌تر

– دارا بودن عناصر کاملا منطبق بر دنیای فیزیک

– امکان سایه‌اندازی موها

– خلق صورت با سایه و کار با جهت تابش نور

– عدم وجود محدودیت در تکسچرها

– مناسب برای پروژه‌های عظیم

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 268 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR