دانلود CopyToUSB 4.0.5 – نرم افزار نصب ویندوز با فلش مموری

دانلود CopyToUSB 4.0.5 - نرم افزار نصب ویندوز با فلش مموری

 

دانلود CopyToUSB

| نرم افزار نصب ویندوز با فلش مموری |

 

CopyToUSB 4.0.5 نام یک نرم افزار کم حجم و جدید به منطور ساخت دیسک های بوتیبل جهت نصب سیستم‌عامل به کمک فلش مموری یا سایر دیسک‌های USB است. همانطور که می‌دانید امروزه یکی از روش‌های رایج برای نصب سیستم‌عامل ویندوز، استفاده از فلش مموری‌های USB است. این روش، مزایای بسیاری را نسبت به استفاده از دیسک‌های CD/DVD دارد که از جمله آنان می‌توان به قابلیت استفاده مجدد از دیسک، سرعت بسیار بالای نصب و … اشاره کرد. نرم افزارهای متعددی برای ساخت دیسک‌های بوتیبل وجود دارند که یکی از جدیدترین آنان CopyToUSB نام دارد.

به کمک این نرم افزار، شما کاربران به سادگی می‌توانید فش مموری خود را به سیستم متصل کرده و سپس با فراخوانی فایل ایمیج مربوط به سیستم‌عامل، فرآیند ساخت دیسک بوتیبل خود را آغاز کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار CopyToUSB را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار CopyToUSB :

– دارا بودن حجم بسیار کم

– مناسب برای نصب انواع سیستم‌عامل‌ها

– سادگی بسیار

– سازگاری با Windows XP, Windows Vista, 7, Windows 8, 8.1, 10, Server 2008, 2008 R2, 2012, 2012 R2, 2016 R2

– قابلیت فرمت سریع و آسان حافظه برای ساخت دیسک بوتیبل

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 4.66 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR