دانلود بازی Sonic Forces Speed Battle 2.5.1 – نیروی سونیک: نبرد سرعت برای اندروید

دانلود بازی Sonic Forces Speed Battle 0.1.0 - نیروی سونیک: نبرد سرعت برای اندروید

 

دانلود بازی Sonic Forces Speed Battle برای اندروید

| بازی نیروی سونیک: نبرد سرعت برای اندروید |

 

Sonic Forces Speed Battle 2.5.1 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های ماجرایی می‌باشد که به تازگی از سوی کمپانی SEGA برای گیمرهای اندرویدی عرضه شده است. محل است که از گیمرهای قدیمی کنسول‌های بازی باشید، اما عنوان سونیک برایتان غریبه باشد! بازی محبوب سونیک، از اولین کنسول‌های دیجیتالی، به یکی از محبوب‌ترین بازی‌ها تبدیل شدند و اکنون با گذشت چندین سال از زمان عرضه اولین نسخه، با معرفی جدیدترین نسخه از این بازی در خدمت شما کاربران عزیز هستیم.

سونیک یا خارپشت دوست‌داشتنی عناوین بازی‌های رایانه‌ای، این بار با نسخه‌ای جدید پای به دنیای اندروید می‌گذارد. عنوان جدید بازی سونیک، یک رقابت سرعت بسیار جذاب و مهیج است که با سایر پلیرهای سراسر جهان آن را تجربه خواهید کرد. نبرد سرعت در دنیای سونیک، جذابیت‌های منحصر به فردی دارد که شما این بار می‌توانید آن را همراه با دوستان خود به صورت آنلاین تجربه کنید. هم اکنون می توانید بازی Sonic Forces Speed Battle را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Sonic Forces Speed Battle :

– امکان شرکت در رقابت دویدن با سایر پلیرها

– پرش از موانع و تجربه لحظات شاد و سرگرم‌کننده

– قابلیت ضربه زدن به حریفان با استفاده از ابزارهای متنوع

– دارا بودن کاراکترهای مختلف سونیک

– کسب مقام‌های بالا در رتبه‌بندی جهانی

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Sonic Forces Speed Battle1 90x150 - دانلود بازی Sonic Forces Speed Battle 2.5.1 - نیروی سونیک: نبرد سرعت برای اندروید Sonic Forces Speed Battle2 90x150 - دانلود بازی Sonic Forces Speed Battle 2.5.1 - نیروی سونیک: نبرد سرعت برای اندروید Sonic Forces Speed Battle3 90x150 - دانلود بازی Sonic Forces Speed Battle 2.5.1 - نیروی سونیک: نبرد سرعت برای اندروید Sonic Forces Speed Battle4 90x150 - دانلود بازی Sonic Forces Speed Battle 2.5.1 - نیروی سونیک: نبرد سرعت برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 77 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR