دانلود iBoysoft File Protector 2.0 – نرم افزار محافظت از داده ها

دانلود iBoysoft File Protector 2.0 - نرم افزار محافظت از داده ها

 

دانلود iBoysoft File Protector

| نرم افزار محافظت از داده ها |

 

iBoysoft File Protector 2.0 نام یک نرم افزار جدید و بسیار قدرتمند به منظور حفاظت از داده‌های حساس شما در دنیای دیجیتال است. همانطور که می‌دانید، امروزه سیستم‌های کامپیوتری به بخشی جدانشدنی از روزمره ما تبدیل شده‌اند. کاربران سیستم‌های کامپیوتری، تصاویر، فیلم‌ها، داده‌های حساس، اسناد مهم و … را در حافظه‌های خود نگهداری می‌کنند. اگر این داده‌ها بدون هیچ حفاظتی در سیستم ذخیره شده باشند، همواره در معرض بروز خطرات بسیار مهم و جبران‌ناپذیر قرار می‌گیرند.

در این مطلب از سایت یاس دانلود، با معرفی یک نرم افزار قدرتمند و حرفه‌ای به منظور مدیریت داده‌های حساس شما در سیستم‌های کامپیوتری در خدمت شما کاربران عزیز هستیم. این نرم افزار، قادر است داده‌های شما را از خطرات مختلف حفاظت کرده و از دزدی اطلاعات، پاک شدن‌های اتفاقی، حملات ویروس‌ها و.. جلوگیری کند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار iBoysoft File Protector را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار iBoysoft File Protector :

– امکان تعریف رمز‌ منحصر به فرد به منظور محافظت از فایل‌ها و فولدرها

– حفاظت از فایل‌ها در برابر حمله ویروس‌ها، باجگیرها و …

– قابلیت تعریف سطوح دسترسی مختلف برای فایل‌ها و فولدرها

– تعریف سطوح دسترسی مختلف برای اپلیکیشن‌ها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 8 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR