دانلود بازی Defense of Roman Britain برای PC

دانلود بازی Defense of Roman Britain برای PC

 

دانلود بازی Defense of Roman Britain برای کامپیوتر

| بازی دفاع از سرزمین روم |

| نسخه SKIDROW |

 

Defense of Roman Britain بازی کم حجم جدیدی در سبک سری بازی‌های استراتژیک می باشد که در سال 2017 توسط First Games Interactive ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بیش از 10 سال از زمان مهاجرت گروهی از سپاهیان رومی به بریتانیا می‌گذرد. آنان سعی داشتند در برابر ارتش رومیان مقاومت کنند، اما آن‌ها به هر شکل ممکن، توانستند بر بریتانیایی‌ها غلبه کرده و به هدف خود دست پیدا کنند. بیشتر سرزمین بریتانیا به تسخیر درآمده اما با این وجود، آتش جنگ همچنان ادامه دارد.

در این بازی، شما نیز به عنوان یکی از رومیان باستان، در سرکوب نیروهای مختلف شرکت خواهید داشت. در این بازی، شما می‌توانید برنامه ساخت سلاح‌ها و استراتژی‌های حفاظتی را طرح‌ریزی کنید و برای پیروزی در هریک از ماموریت‌های جنگی، از یک استراتژی خاص بهره ببرید. این بازی در مجموع 60 مرحله مختلف را در خود جای داده که هرکدام از آنان، سختی مخصوص به خود را دارند. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Defense of Roman Britain را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Defense of Roman Britain1 300x169 - دانلود بازی Defense of Roman Britain برای PC Defense of Roman Britain2 300x169 - دانلود بازی Defense of Roman Britain برای PC

 

Defense of Roman Britain3 300x169 - دانلود بازی Defense of Roman Britain برای PC Defense of Roman Britain4 300x169 - دانلود بازی Defense of Roman Britain برای PC

 

تریلر بازی Defense of Roman Britain:

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 or Later
Processor: 1 GHz
Memory: 1024 MB RAM
Graphics: 1024
DirectX: Version 9.0
Storage: 200 MB Available Space
Sound Card: SB16

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 121 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR