دانلود بازی PUSH 1.09 – معمای فشار دادن دکمه ها برای اندروید

دانلود بازی PUSH 1.09 - معمای فشار دادن دکمه ها برای اندروید

 

دانلود بازی PUSH برای اندروید

| بازی معمای فشار دادن دکمه ها برای اندروید |

 

PUSH 1.09 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های پازلی می‌باشد که به تازگی از سوی کمپانی Rainbow Train برای گیمرهای اندرویدی عرضه شده است. بازی اندرویدی PUSH، یکی از بازی‌های جدید و سرگرم‌کننده مخصوص علاقه‌مندان به سری بازی‌های پازلی است که پلیر را با با چالش‌های ذهنی، ساعت‌ها با خود سرگرم می‌کند. در این بازی، شما با مجموعه‌ای از مراحل سرگرم‌کننده سر و کار دارید که در ابتدا به سادگی قابل حل هستند، اما رفته رفته این مراحل سخت و سخت‌تر می‌شوند.

پازل فشردن دکمه‌ها، در هر مرحله معمایی پیچیده را برای شما در نظر می‌گیرد که پشت سر گذاشتن آنان کار چندان آسانی نیست. سازندگان این بازی، تمرکز ویژه‌ای بر تدارک یک بازی ساده و آسان داشته‌اند که پلیر با دانلود و نصب آن، می‌توانند لحظاتی آرام و سرگرم‌کننده را سپری کنند. هم اکنون می توانید بازی PUSH را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی PUSH :

– دارا بودن مراحل بسیار برای اوقات فراغت کاربر

– پازل فشردن دکمه‌ها

– چالش‌های ذهنی برای یافتن ارتباط بین دکمه‌ها

– طراحی بسیار زیبای محیط بازی

– صداپردازی عالی

 

تصاویری از محیط بازی :

 

PUSH1 150x84 - دانلود بازی PUSH 1.09 - معمای فشار دادن دکمه ها برای اندروید PUSH2 150x84 - دانلود بازی PUSH 1.09 - معمای فشار دادن دکمه ها برای اندروید PUSH3 150x84 - دانلود بازی PUSH 1.09 - معمای فشار دادن دکمه ها برای اندروید PUSH4 150x84 - دانلود بازی PUSH 1.09 - معمای فشار دادن دکمه ها برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 69 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR