دانلود بازی SAS Zombie Assault 3 3.1.0 – حمله زامبی 3 برای اندروید + پول بی نهایت

دانلود بازی SAS Zombie Assault 3 3.1.0 – حمله زامبی 3 برای اندروید + پول بی نهایت

 

دانلود بازی SAS Zombie Assault 3 برای اندروید

| بازی حمله زامبی 3 برای اندروید + پول بی نهایت |

 

SAS Zombie Assault 3 3.1.0 نام یک بازی اندرویدی محبوب در سبک سری بازی‌های شبیه سازی می‌باشد که به تازگی از سوی کمپانی Ninja Kiwi برای گیمرهای اندرویدی عرضه شده است. باز حمله زامبی 3، یکی از عنوان‌های محبوب از سری بازی‌های تیراندازی به زامبی در گوگل پلی است. نیروهای خبره و متخصص SAS، پیچیده‌ترین ماموریت‌ها را تحت مدیریت خود می‌گیرند. این گروه، ماموریتی به مناطق ناشناخته پیدا می‌کنند و بعد از ورود به این منطقه، در دام مردگان متحرک گیر می‌افتند.

شنیده‌ها حاکی از آن هستند که یک ویروس ناشناخته در جهان پخش شده و در پی آن، موج عظیمی از زامبی‌ها بر دنیا سلطه یافته‌اند. این بازی اندرویدی محبوب، تاکنون توسط میلیون‌ها پلیر در سراسر دنیا دانلود شده و به عنوان یکی از برترین بازی‌های شوتر و تیراندازی به شمار می‌رود. هم اکنون می توانید بازی SAS Zombie Assault 3 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی SAS Zombie Assault 3 :

– تجربه گیم‌پلی اکشن و بسیار دلهره‌آور

– امکان بازی تک‌نفره و یا بازی با دوستان

– قابلیت کسب انواع سلاح‌های کشتاری

– دارا بودن 17 نقشه مختلف

– دارا بودن زامبی‌های مختلف

 

تصاویری از محیط بازی :

 

SAS Zombie Assault 31 150x85 - دانلود بازی SAS Zombie Assault 3 3.1.0 - حمله زامبی 3 برای اندروید + پول بی نهایت SAS Zombie Assault 32 150x85 - دانلود بازی SAS Zombie Assault 3 3.1.0 - حمله زامبی 3 برای اندروید + پول بی نهایت SAS Zombie Assault 33 150x85 - دانلود بازی SAS Zombie Assault 3 3.1.0 - حمله زامبی 3 برای اندروید + پول بی نهایت SAS Zombie Assault 34 150x85 - دانلود بازی SAS Zombie Assault 3 3.1.0 - حمله زامبی 3 برای اندروید + پول بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 22 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR