دانلود بازی Scary Butcher 3D 1.1 – قصاب ترسناک برای اندروید + پول بی نهایت

دانلود بازی Scary Butcher 3D 1.1 - قصاب ترسناک برای اندروید + پول بی نهایت

 

دانلود بازی Scary Butcher 3D برای اندروید

| بازی قصاب ترسناک برای اندروید + پول بی نهایت |

 

Scary Butcher 3D 1.1 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های شبیه سازی می‌باشد که به تازگی از سوی کمپانی Z & K برای گیمرهای اندرویدی عرضه شده است. در این بازی اندرویدی جذاب، شما باید خودتان را برای ماجراجویی‌های این قصاب عجیب و غریب آماده کنید! بازی سه بعدی قصاب ترسناک، دنیایی جالب و جذاب را به تصویر می‌کشاند که شما در آن می‌بایست ماموریت‌ها و فعالیت‌های مختلفی را برای فرار از دست این قصاب ترسناک اجرا کنید! دستان این قصاب همیشه خونی‌ست و همین امر شدت مرموز بودن او را بیش از پیش افزایش می‌دهد.

او همواره به فعالیت‌های عجیب و غریبی مشغول است که کسی از آنان خبر ندارد. حال وقت آن است که شما پرده از زندگی عجیب و غریب او بردارید! کافیست یک سنگ را برداشته و به سمتی پرتاب کنید تا حواس این قصاب به آن پرت شود. اکنون وقت آن است که وارد این خانه شده و ماموریت‌های خود را به اجرا بگذارید؛ البته به یاد داشته باشید: او نباید به وجود شما پی ببرد! هم اکنون می توانید بازی Scary Butcher 3D را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Scary Butcher 3D :

– محیط گرافیکی 3 بعدی با کیفیت عالی

– صداپردازی بی‌نظیر

– کنترل آسان

– امکان اجرای فعالیت‌های جالب

– دارا بودن راهنمای نقشه مسیر

– ماموریت‌های چالش‌برانگیز

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Scary Butcher 3D1 150x90 - دانلود بازی Scary Butcher 3D 1.1 - قصاب ترسناک برای اندروید + پول بی نهایت Scary Butcher 3D2 150x90 - دانلود بازی Scary Butcher 3D 1.1 - قصاب ترسناک برای اندروید + پول بی نهایت Scary Butcher 3D3 150x90 - دانلود بازی Scary Butcher 3D 1.1 - قصاب ترسناک برای اندروید + پول بی نهایت Scary Butcher 3D4 150x90 - دانلود بازی Scary Butcher 3D 1.1 - قصاب ترسناک برای اندروید + پول بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 58 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR