دانلود Wondershare Fotophire Photo Maximizer 1.3.1 + Portable – زوم تصاویر بدون افت کیفیت

دانلود Wondershare Fotophire 1.1.0.0 + Portable - ویرایش حرفه ای تصاویر

 

دانلود Wondershare Fotophire

| نرم افزار زوم تصاویر بدون افت کیفیت |

 

Wondershare Fotophire Photo Maximizer 1.3.1 + Portable نام نرم افزاری جدید و قدرتمند برای پردازش و ویرایش تصاویر در سطوح بالاست. نرم افزارهای ویرایش تصاویر در دنیای دیجیتال، بسیار بیشتر از آن هستند که بتوان اسامی همه آنان را به خاطر سپرد، اما در میان آنان تنها تعدادی انگشت‌شماری هستند که واقعا کاربرد منحصر به فردی را از خود به نمایش می‌گذارند. نرم افزار جدید و قدرتمند Wondershare Fotophire، یکی از نرم افزارهای گرافیکی جدید و قدرتمند است که بسیاری از گزینه‌های کاربردی برای ویرایش عکس را در اختیار شما می‌گذارد.

توسط این برنامه، شما یک استودیوی ویرایش تصویر فوق پیشرفته را در اختیار خواهید داشت. به کمک این برنامه، شما می‌توانید ویژگی‌های روشنایی تصاویر را تغییر داده و جلوه تازه‌ای به عکس‌های خود ببخشید. این نرم افزار صدها افکت و فیلتر مختلف را در خود جای داده که به کمک آنان می‌توانید فرآیند ویرایش تصاویر خود را به ساده‌ترین شیوه ممکن به اجرا درآورید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Wondershare Fotophire را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Wondershare Fotophire :

– دارا بودن مجموعه‌ای از ابزارهای حرفه‌ای و قدرتمند

– دارا بودن ابزارهای پیشرفته برای اصلاح ایرادات تصاویر

– قابلیت زیباسازی عکس‌ها با 200 افکت جذاب و فوق‌العاده

– امکان ساخت تصاویر قدیمی

– امکان تصحیح رنگ‌ها

– قابلیت اضافه کردن قاب‌های زیبا برای عکس‌ها

– امکان پردازش گروهی عکس‌ها

– پشتیبانی کامل از Drag & Drop

– امکان برش و تغییر سایز تصاویر

– پشتیبانی از طیف وسیعی از فرمت‌های گرافیکی

– پشتیبانی از تکسچرها

– قابلیت بهره‌گیری از براش‌های مختلف

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 187 + 172 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR