دانلود بازی bubblOO 2.1 – پرتاب حباب های رنگی برای اندروید

دانلود بازی bubblOO 2.1 - پرتاب حباب های رنگی برای اندروید

 

دانلود بازی bubblOO برای اندروید

| بازی پرتاب حباب های رنگی برای اندروید |

 

bubblOO 2.1 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های آرکید می‌باشد که به تازگی از سوی کمپانی 111% برای گیمرهای اندرویدی عرضه شده است. در میان هزاران بازی اندرویدی مختلف، همواره افرادی هستند که بازی‌های سبک و ساده‌تر را نسبت به دیگر بازی‌ها ترجیح می‌دهند. bubblOO نیز یکی از همین بازی‌هاست که با دارا بودن گیم‌پلی ساده و سرگرم‌کننده خود، یکی از بهترین بازی‌های این سبک به شمار می‌رود.

در این بازی، شما می‌بایست حباب‌های رنگی را نشانه‌گیری و سپس شلیک کنید. با کنار هم قرار دادن تعداد 3 یا بیشتر از این حباب‌ها، می‌توانید آنان را از صفحه بازی حذف کرده و امتیاز مربوطه را به خود اختصاص دهید. در این بازی قادر است با کسب پاداش‌های جدیدتر، توانایی خود را افزایش داده و رکوردهای بالاتر را نیز تصاحب کنید. پیشنهاد می‌کنیم در صورتی که شما هم از علاقه‌مندان به این سبک از بازی‌های ساده و سرگرم‌کننده هستید، پازل‌ حباب‌ها را از دست ندهید. هم اکنون می توانید بازی bubblOO را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی bubblOO :

– امکان کسب امتیازهای بالا در صورت یادگیری استراتژی بازی

– قابلیت رقابت با دوستان به صورت آنلاین

– گیم‌پلی سرگرم‌کننده

– رابط کاربری ساده و زیبا

 

تصاویری از محیط بازی :

 

bubblOO1 84x150 - دانلود بازی bubblOO 2.1 - پرتاب حباب های رنگی برای اندروید bubblOO2 84x150 - دانلود بازی bubblOO 2.1 - پرتاب حباب های رنگی برای اندروید bubblOO3 84x150 - دانلود بازی bubblOO 2.1 - پرتاب حباب های رنگی برای اندروید bubblOO4 84x150 - دانلود بازی bubblOO 2.1 - پرتاب حباب های رنگی برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 14 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR